Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:56:46 GMT

فرمانداری‌ها و راهور در دادن مجوز تردد بیشتر حساس باشند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۴۷۷

فرمانداری‌ها و راهور در دادن مجوز تردد بیشتر حساس باشند

ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: صدور مجوز تردد تنها در مواقع ضروری امکانپذیر است و فرمانداری و راهنمایی و رانندگی باید در این راستا دقت نظر بیشتری داشته باشند.

«معروف بسطامی» در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان اظهار کرد: رعایت پروتکل‌ها، زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات به عنوان استانداردهای حداقلی برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا به شمار می آید که به تمام استان های کشور ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرایط امروز حداقل کاری است که ما می توانیم برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از گسترش کرونا انجام دهیم.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه صدور مجوز تردد تنها در مواقع ضروری امکانپذیر است، گفت: فرمانداری و راهنمایی و رانندگی باید در این راستا دقت نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه آمار ابتلا، بستری و فوت کرونا در استان و کشور نشان دهنده افزایش شیوع کرونا و سرکش شدن این بیماری است، گفت: اگر می خواهیم کرونا را کنترل کنیم، تنها راه نجات اجرای پروتکل ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

بسطامی تاکید کرد: افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند نه تنها جان خود را به خطر می اندازند، بلکه با بی توجهی و حضور خود در اجتماعات موجب می شوند دیگران را نیز مبتلا کنند.

وی اضافه کرد: چنانچه طی روزهای آتی، آمارهای مبتلا، بستری و فوتی کرونا در استان بیش از پیش افزایش یابد، امکانات و تجهیزات و ظرفیت تخت های بیمارستان های استان جوابگوی بیماران نخواهد بود که در این شرایط امکان کنترل بیماری بسیار سخت تر خواهد بود.

معاون استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت مردم بگونه ای عمل کنیم که وضعیت کرونا در استان به حالت مطلوب بازگردد که رسیدن به این مهم جز با همکاری و مساعدت عامه مردم میسر نخواهد شد.

بسطامی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون گروه‌های پرخطر در استان گفت: واکسیناسیون این گروه در حال انجام است و امیدواریم با تولید و واردات واکسن کرونا نسبت به واکسیناسیون گروه‌های بیشتر از جامعه اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام معروف بسطامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آن ها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید زاهدین چشمه خاور امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید در استان با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: ریزش‌برداری در ۵۶ مقطع از محورهای استان ایلام انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: ۹۱ نفر از نیروهای راهداری با استفاده از ۷۳ دستگاه ماشین آلات مشغول هستند.

چشمه خاور اضافه کرد: تیم عملیاتی راهداری ایلام با ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند تا رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده را انجام دهند.




کد خبر 750296

دیگر خبرها

  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • توقف تردد خودروها در بعضی از خیابان های شهر ایلام به اثر سیلاب
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است