Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه راستی‌آزمایی اقدامات آمریکا در رفع تحریم‌ها زمانبر نیست، گفت: تشخیص زمان، کیفیت و کمیت راستی‌آزمایی بر عهده مجلس است و باید معیارهای قانون اقدام راهبردی مجلس در این زمینه مد نظر قرار گیرد.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس راستی‌آزمایی عجله‌ای و روی کاغذ را نمی‌پذیرد زیرا این کار نوعی بازی‌ خوردن است و مجلس انقلابی بازی نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمیت و کیفیت راستی‌آزمایی با تشخیص و تصویب مجلس است و قانون تکلیف را تعیین کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص حادثه تروریستی نطنز گفت: حریف تلاش دارد تا برگ‌های برنده و اهرم‌های ما را در مذاکرات وین تقلیل دهد. طبیعتاً ما باید نگاه‌ واقع‌بینانه‌ای داشته باشیم.

عباس‌زاده افزود: تکنولوژی هسته‌ای در کشور ما بومی‌سازی شده و این خرابکاری‌ها ملت و جوانان را در پیمودن این مسیر راسخ‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: باید  مراقب حُفره‌های اطلاعاتی، امنیتی و حفاظتی بود؛ به گونه‌ای که از این حفره‌ها منافع ملی ما تهدید نشود.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای کاهش تهدیدات امنیتی باید پدافند غیرعامل به صورت قوی‌تر عمل کند و مؤلفه نفوذ مورد توجه قرار گیرد زیرا نفوذ جناح و تبار نمی‌شناسد و ممکن است با هر رنگ و بویی وارد شود.

وی در خصوص شناسایی فرد تروریست گفت: بعید می‌دانم این عملیات در یک نفر خلاصه شود؛ این فرد سرنخ است. باید برای مقابله جدی و مؤثر با عنصر نفوذ اقدام کرد.

کد خبر 5192080

منبع: مهر

کلیدواژه: تأسیسات هسته ای نطنز پروژه نفوذ راستی آزمائی هسته ای مذاکرات وین سردار حجازی مجلس شورای اسلامی برجام پیام تسلیت صحن مجلس حجت الاسلام حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسحاق جهانگیری سید عباس عراقچی ایالات متحده امریکا سعید خطیب زاده انتخابات 1400 مذاکرات هسته ای وین راستی آزمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.
 
وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.
 
عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید