Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@18:01:12 GMT

اعلام شروط و روند پرداخت وام ازدواج ۷۰ و ۱۰۰ میلیونی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۵۴۶

اعلام شروط و روند پرداخت وام ازدواج ۷۰ و ۱۰۰ میلیونی

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره روند پرداخت وام ازدواج در سال جاری گفت: با توجه به تمام نشدن پرونده‌های وام ازدواج سال گذشته، همچنان وام‌های ۵۰ میلیون تومانی در حال پرداخت و ثبت نام متقاضیان وام ازدواج امسال نیز از پنجم فروردین ماه آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی تندگویان اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان امسال وام ازدواج آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که پس از فروردین ۹۷ ازدواج کرده و تا کنون اقدام به ثبت نام برای دریافت وام ازدواج نکرده‌اند می‌توانند برای دریافت وام ازدواج در سال جاری و با رقم وام سال ۱۴۰۰ ثبت نام کنند.

  وی افزود: بانک مرکزی با اتمام پرونده‌های سال گذشته وام ازدواج، روند و شرایط پرداخت وام ۷۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی ازدواج را اعلام خواهد کرد.   به گفته تندگویان، هم‌اکنون افراد واجد شرایط می‌توانند از طریق سایت ve.cbi.ir اقدام به ثبت نام ‌کنند.   به گزارش ایسنا، بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مقرر شده به دختران کمتر از ۲۳ سال و پسران کمتر از ۲۵ سالی که در سال ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام وام ازدواج می‌کنند؛ مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و سایر افراد بالاتر از این شرط سنی ۷۰ میلیون تومان وام تعلق گیرد.     انتهای پیام/  منبع: ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: وام ازدواج ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که فلورین ویرتز، پدیده جوان بایرلورکوزن، قرار است یک سال دیگر در این باشگاه در تیم ژابی آلونسو بازی کند، به نظر می‌رسد بایرن تلاش‌های خود را برای انتقال این ستاره جدید فوتبال جهان آغاز کرده است‌.

اولی هوینس، کلید آینده موفق بایرن را در توسعه جوانان می‌بیند و در برنامه تلویزیونی هشدار داد که با توجه به درآمد باشگاه‌های انگلیسی و همچنین رئال مادرید، این رقابت گسترده‌تر خواهد بود‌. به عقیده او موسیالا و پابلوویچ، دو بازیکن بایرن، دو انتقال بزرگ آینده فوتبال جهان را رقم خواهند زد و همچنین فلورین ویرتز که یک بازیکن جوان است و می‌تواند یک انتقال بزرگ پیش‌ رو داشته باشد‌.

هوینس پیش از این گفته بود ما می‌توانیم صد میلیون یورو را یک‌بار صرف هری کین کنیم و شاید روی یک بازیکن آلمانی، اما نه چهار یا پنج بار. منظور او از بازیکن آلمانی، همین ویرتز بود که سال آینده نیز در بایرلورکوزن بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه ویرتز در فهرست توپ طلای اروپا حضور دارد و در جام ملت‌های اروپا نیز از بازیکنان ثابت تیم ملی خواهد بود، به نظر می‌رسد مونیخ کار بسیار دشواری برای انتخاب این ستاره نوپا داشته باشد؛ هم‌تیمی سابق سردار آزمون در لورکوزن که پس از یک مصدومیت شدید رباط صلیبی بازگشتی درخشان به بوندسلیگا داشته و در صدر ستارگان این لیست قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • هزینه 5 میلیونی برای هر ایرانی/ ماجرا چیست؟!
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است