Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد منافی گفت: طبیعی بود که گوا در زمین خودش به دنبال امتیاز باشد و به همین خاطر تمام فضاها را بسته بود اما پرسپولیس تیم هجومی است و با استفاده از بازیکنان تاثیرگذار خود، دفاع حریف را به خوبی برهم می‌زد و فرصت گلزنی ایجاد می‌کرد

جواد منافی از برد پرسپولیس می گوید.

به گزارش طرفداری، جواد منافی درباره پیروزی پرسپولیس برابر گوای هند به ایسنا گفت:

طبیعی بود که گوا در زمین خودش به دنبال امتیاز باشد و به همین خاطر تمام فضاها را بسته بود اما پرسپولیس تیم هجومی است و با استفاده از بازیکنان تاثیرگذار خود، دفاع حریف را به خوبی برهم می‌زد و فرصت گلزنی ایجاد می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد منافی افزود:

در طول بازی گوا به خوبی در یک سوم دفاعی  خود کار می‌کرد و با تمرکز روی کارهای دفاعی سعی داشت اجازه ندهد پرسپولیس فرصت گلزنی ایجاد کند. با این حال پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و از سمت چپ و راست فرصت گلزنی ایجا می‌کرد. با وجود فرصت‌های گل فراوان باز هم شاهد این بودیم که مهاجمان فرصت گلزنی را از دست می‌دهند. در طول بازی مهدی ترابی و وحید امیری واقعا عملکرد خوبی داشتند و در سمت راست هم سیامک نعمتی عملکرد خیلی خوبی داشت.

منافی درباره گلی که پرسپولیس دریافت کرد هم گفت:

دقیقا به همان شکل که در دیدار برابر الریان دروازه پرسپولیس باز شد، در این دیدار هم باز هم گل خورد و این نشان می‌دهد که روی ضربات ایستگاهی باید بیش‌تر کار شود. در هر صورت بعد از گل مهم این بود که پرسپولیس باز هم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهد که همین اتفاق رخ داد و با ایجاد فرصت‌های گل متعدد در نهایت تیم حریف مجبور به ارتکاب خطای پنالتی شد.

او هم‌چنین گفت:

خلاف بازی‌های قبلی در این دیدار پرسپولیس با دو مهاجم بازی می‌کرد که نشان دهد برای این که تعداد گل زیادی وارد زمین شده و می‌خواست هماهنگی خوبی میان آل‌کثیر و مغانلو ایجاد کند تا در بازی‌های بعدی از آن‌ها بهره ببرد.

این پیشکست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره عمکرد حامد لک هم گفت:

بعد از گلی که وارد دروازه پرسپولیس شد، لک یک فرصت بسیار خوب را از حریف گرفت و همین امر روحیه تیم را برگرداند تا تیم به بازی هجومی خود ادامه دهد.

او ادامه داد:

در نیمه دوم بازی باز هم شاهد بودیم که پرسپولیس فرصت گلزنی خلق کرد اما بی‌دقتی مهاجمان باعث شد فرصت‌ها یک به یک از دست برود. با این حال با ۹ امتیاز در صدر جدول هستیم و نشان دادیم تیم‌های غرب آسیا توان رقابت با پرسپولیس را ندارند. این تیم‌ها حتی توان رقابت با استقلال، فولاد و تراکتور را هم ندارند.

منافی درباره گلزنی سید جلال حسینی هم گفت:

از اول فصل پرسپولیس مشکل گلزنی توسط مهاجمان داشت اما با ورود عیسی آل‌کثیر کمی مشکل حل شد اما باز هم می‌بینیم که مهاجمان در گلزنی موفق نیستند. بازیکن تمام کننده و ششدانگ نداریم و امیدوارم این مشکل حل شود. اگر از فرصت‌ها به خوبی استفاده شود، در هر بازی می‌توانیم چند گل به رقبا بزنیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که  آیا پرسپولیس می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان برسد گفت:

با این شرایط من خیلی امیدوار هستم. امسال بازیکنان خوبی داریم و دست پرسپولیس باز است. امیدوارم فینالیست شویم. در غرب آسیا فقط یکی دو تیم توان رقابت با پرسپولیس را دارند و همانطور که گفتم سایر تیم‌های ایرانی هم از تیم‌های حاشیه خلیج فارس بهتر هستند. حتی استقلال، حتی فولاد و حتی تراکتور فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کنند.

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! برترین های قرن با افشین عبداللهیان: انتخاب سخت است وقتی با قایقران گریه کردی و کریم باقری آن همه درخشش داشته پرسپولیس در آسیا به سپاهان رسید! کناره گیری انگلیسی ها از سوپرلیگ اروپا، بزرگ ترین خیانت تاریخ ورزش / منابع اسپانیایی رسمی؛ سوپرلیگ اروپا برای بازنگری به حالت تعلیق در آمد بیانیه رسمی سوپرلیگ اروپا: باشگاه های انگلیسی با فشار بیرونی مجبور به کناره گیری شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توان رقابت جواد منافی فرصت گلزنی فرصت ها تیم ها باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی کادیز به میدان خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی این فرصت را خواهد داشت که قهرمانی‌اش را قطعی کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی هفته گذشته برابر رئال سوسیداد موفق شدند با یک گل به پیروزی برسند و برد ارزشمندی را به دست بیاورند و تک گل این بازی را گولر وارد دروازه تیم حریف کرد تا نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد.

به نظر می‌رسد که این مربی ایتالیایی از عملکرد این ستاره جوان در ترکیب رئال بسیار راضی است و حالا قصد دارد در بازی برابر کادیز هم فرصت حضور در میدان را به او بدهد و روی درخشش این بازیکن در خط حمله تیمش حساب کرده است.

رئال مادرید چهارشنبه شب در برنابئو میزبان بایرن مونیخ است تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند و این احتمال وجود دارد که آنچلوتی به بعضی از بازیکنانش برای این بازی استراحت بدهد.

دیگر خبرها

  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!