Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی ارتش، در پیام سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به محضر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) آمده است: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادگار پربرکت حضرت امام خمینی (ره) و حاصل حمایت و پشتیبانی حضرتعالی از ارتش در دوران سختی است که دشمنان عنود خارجی و عناصر نادان داخلی تبر انحلال بر پیکره ارتش می‌زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام فرمانده کل ارتش آمده است: سال‌ها خدمت صادقانه و ایثارگرانه فرزندان و سربازان ولایت در ارتش جمهوری اسلامی ایران که همواره به الطاف پدرانه آن فرمانده معظم مزین بوده، ارتش را از مسیرهای سخت گذر داده و به این نقطه از اقتدار و بصیرت انقلابی رسانده است.

امیر سرلشکر موسوی اضافه کرد: ضمن امتنان از ابراز لطف آن رهبرعظیم الشأن، قلب‌های همه کارکنان جان بر کف و خانواده های ولایی و صبور آنان که مخاطب لطف و عنایت بزرگوارانه آن رهبر فرزانه قرار گرفتند، آکنده از شوق و شعف شد و دعای افطار و ذکر سحر سربازان ولایت با درخواست خاضعانه برای استدام سایه پربرکت آن رهبر حکیم از درگاه ربوبی درآمیخت.

 فرمانده کل ارتش در این پیام افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به درگاه خداوند بزرگ شاکر است که تحت رهبری‌های مدبرانه آن فرماندهی معظم همواره در صحنه حاضر است و برای انجام هرگونه ماموریت آمادگی دارد و به تبعیت از فرمان مطاع، آمادگی‌های ارتش ولایت‌مدار افزایش و نقش آفرینی‌ها گسترش خواهد یافت.

در ادامه این پیام آمده است: آحاد رزمندگان ارتش که از پشتوانه گرم خانواده‌های بصیر و فداکار برخوردارند به نعمت والای ولایت شکرگذارند و محبت بی‌بدیل ملت بزرگ ایران را قدر می‌دانند و با ایمان به خداوند بزرگ، اعتماد به آیه شریفه «الذین جاهدوا فینا لنهدینم سبلنا»، دل در گرو اراده آن امام فاطمی سرشت و پشت‌گرم به ملت بزرگ، راهی را که آمده‌اند لطف و عنایت خداوند و راه پیش رو را تحت زعامت آن فرمانده علوی ‌تبار، تکلیف الهی خود می‌دانند.

فرمانده کل ارتش در این پیام تاکید کرد: هر روز می‌کوشیم تا توان خود را به سر حد نیاز افزایش دهیم و آنچنان باشیم که شایسته مدال افتخار خدمت و مصداق آیه شریفه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» باشیم؛ در این راه هر روز بیش از پیش نیازمند دعا و رهنمودهای آن فرماندهی معزز هستیم.

سرلشکر موسوی در پایان پیام خود آورده است: در محضر خداوند بزرگ به عهدی که بسته‌ایم تاکید می‌کنیم و این راه نورانی را با گام‌های محکم و مطمئن، هم‌افزا و هم‌سنگر با برادران عزیزمان در سپاه و سایر نیروهای مسلح تا تحقق کامل آرمان‌های والای انقلاب اسلامی طی خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1093692 برچسب‌ها سید عبدالرحیم موسوی مقام معظم رهبری روز ارتش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سید عبدالرحیم موسوی مقام معظم رهبری روز ارتش آن فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی در نخستین همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» که به میزبانی واحد ماکو برگزار شد، اظهار کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمن مسئله حجاب در کشورمان را به یک چالش تبدیل کرده و برگزاری چنین همایش‌هایی با محور حجاب می‌تواند در رفع این چالش مؤثر باشد.

وی با اشاره بر اینکه خداوند پیامبران الهی را برای هدایت بشر فرستاده و بر انسان منت گذاشته که هدایتش به وسیله پیامبری از جنش خود انجام گیرد، ادامه داد: خداوند متعال پیامبران را برای تزکیه مردم و نجات آن‌ها از گمراهی فرستاده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه خداوند تمام آنچه که مورد نیاز بشر برای هدایت اوست به وسیله پیامبران ارسال کرده، افزود: خداوند خالق انسان‌ها است و از تمام نیاز‌های او و تهدیداتی که برایش وجود دارد، باخبر بوده و از طرفی خداوند مهربان‌تر و دلسوز‌تر از همه برای بشر است، به همین منظور ارزش‌هایی که ما را به سرمنزل مقصود هدایت می‌کنند، از طریق پیامبران به انسان تعلیم داده است.

قریشی متذکر شد: دین متشکل از باید‌ها و نبایدها، عقاید و باور‌ها بوده و همه هدفش هدایت انسان‌ها به وسیله خداوندی است که مهربان‌تر از همه، برای بندگانش است و اگر در عمل به این باید‌ها و نباید‌ها دچار قصور شویم، دچار انحراف شده و به منزل نهایی که خداوند در نظر گرفته نمی‌رسیم.

امام جمعه ارومیه با تأکید بر اینکه انسان زندگی بی‌نهایت دارد، عنوان کرد: کوتاهی در باید‌ها و نباید‌ها و عمل نکردن به آنها، زندگی ابدی انسان را به مخاطره می‌اندازد و عمل به دستورات الهی، زندگی ابدی انسان را تأمین می‌کند.

وی یادآور شد: حضرت علی علیه‌السلام در فرمان مالک اشتر، مالک را به تقوا دعوت می‌کند و می‌گوید اطاعت الهی را به اطاعت از دیگران ترجیح بده و به مالک دستور می‌دهد هرآنچه از واجبات است انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه حجاب و عفت یکی از مهم‌ترین احکام الهی است، تشریح کرد: مسئله حجاب و عفاف به قدری حائز اهمیت است که در آیات و روایات متعددی، به حساسیت خداوند متعال به این امر تأکید شده است.

قریشی متذکر شد: نوع پوشش و حجاب نشان می‌دهد که یک فرد چه اندازه عفیف است و این مهم، حرف خود خداوند متعال است که در آیه ۵۹ از سوره احزاب نیز به آن اشاره شده و حدود حجاب مشخص می‌شود.

وی، تأکید مقام معظم رهبری درباره موضوع حجاب و اینکه فرموده‌اند که نمی‌شود در این خصوص عقب نشست؛ چراکه حجاب یک مسئله شرعی و قانونی است، آن را براساس آیات قرآن کریم و به تأسی از آنان دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: موضوع حجاب و عفاف تا آن جایی اهمیت دارد که به نکات ظریفی در این رابطه در قرآن کریم اشاره شده و حتی به نحوه صحبت کردن متعارف و حتی نوع راه رفتن زنان نیز توجه شده که در آیه ۳۰ سوره مبارکه نور قابل جست‌وجو است.

امام جمعه ارومیه با تقدیر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی در برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» بر لزوم تبیین حجاب در دانشگاه‌ها از طریق برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، همفکری و هم‌اندیشی استادان و دانشجویان تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری