Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@10:05:30 GMT

امتحان عملی دانشجویان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۹۱۲

امتحان عملی دانشجویان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود

به گزارش صدای ایران، دکتر منصور غلامی، ضمن بیان این مطلب به وضعیت دانشگاه ها همزمان با قرار گرفتن در پیک چهارم بیماری کرونا ویروس اشاره کرد و اظهار کرد:  در شرایط فعلی ما بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دانشجویان و کارمندان در دانشگاه ها را در شرایط سخت تری قرار دادیم و تا شرایط مساعد نباشد قائدتا این وضعیت باید ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته ایسنا ‌وی در ادامه تصریح کرد: آموزش های عملی دانشجویان در شرایط فعلی تعطیل است و پیش بینی می کنیم امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه ها مجازی برگزار شود.

وزیر علوم همچنین تاکید کرد: اگر در پایان ترم یعنی بعد از خرداد به شرایط زرد و آبی برگردیم، دانشگاه ها می توانند در خصوص حضور دانشجویان برای آموزش های عملی خود تصمیم گیری کنند.

دکتر غلامی از تصویب دستورالعمل دریافت هزینه های چاپ و پذیرش چاپ مقاله برای دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: مقاله دانشجویان دکتری دو نوع هزینه دارد، اول اینکه مقاله را به داوران ارائه می دهند و سپس به دلیل بررسی وضعیت علمی، به داوران هزینه ای پرداخت می شود و هزینه دوم در بخش چاپ است که باید توسط دانشجو پرداخت شود.

وی تاکید کرد: روز گذشته دستورالعملی امضا کردم که تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد. بر اساس این دستورالعمل هزینه چاپ مقاله دانشجویان مشخص شده است و اگر کسی خارج از دستورالعمل کسی هزینه ای دریافت کند تخلف کرده و این موضوع قابل پیگیری است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: امتحان عملی دانشجویان پایان ترم دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاهیان استان کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه تجمعی را در دانشگاه رازی شهر کرمانشاه و در جوار یادمان شهدای گمنام واقع در این دانشگاه برگزار کردند.

این تجمع در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی، در روزهای اخیر و انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین بود.

دانشگاهیان استان کرمانشاه در این تجمع ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه بشر دوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده و سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا قویاً محکوم کردند.

گفتنی است، در این تجمع دانشگاهیان استان کرمانشاه با سر دادن شعارهایی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی، جنایت‌های این رژیم کودک کش و حامیانش را محکوم کردند.

کد خبر 6091178

دیگر خبرها

  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد