Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@00:52:58 GMT

چین خواستار رفع تمامی تحریم‌های ایران شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۰۱۶۸

نماینده چین در نشست کمیسیون برجام، خواستار لغو تمامی تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای موفقیت گفت‎وگوهای وین شد. خبرگزاری میزان - «وانگ کان»، نماینده چین در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین و نماینده این کشور در نشست کمیسیون مشترک برجام، رفع همه تحریم‌ها علیه ایران را کلید موفقیت گفت‎وگوهای وین خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «سی جی تی ان»، «وانگ کان»، رفع تحریم‌ها علیه ایران و اشخاص ثالث را رمز موفقیت گفت‎وگوهای جاری در مورد احیای برجام توصیف کرده و گفت «مذاکرات روز‌های اخیر سودمند بوده و مذاکرات فعلی وارد مرحله جدیدی می‌شوند.»   به گفته وی، «چین از مذاکرات فشرده کمیسیون مشترک برجام در ۲ کارگروه برای تهیه پیش نویس متون مقدمات از سرگیری پایبندی آمریکا و ایران به برجام استقبال می‌کند.»   «وانگ»، افزود «اکنون همه طرف‌ها درک دقیق تری از چارچوب و عناصر اصلی مقدمات مذکور به دست آورده‎اند؛ این تلاش‌ها پایه محکمی برای مرحله بعدی مذاکرات کمیسیون مشترک برجام است.» بیشتر بخوانید: طرف‌های حاضر در مذاکرات برای لغو تحریم‌های آمریکا تلاش می‌کنند پکن خرابکاری در نطنز را به شدت محکوم می‌کند نماینده چین در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، همچنین گفت «پکن از آغاز مجدد اجرای برجام توسط آمریکا و ایران در اسرع وقت حمایت می‌کند و آماده است تا با همکاری با طرفین مرتبط، جهت پیشبرد مذاکرات درباره متن‌های اساسی برای دستیابی به نتیجه در زودترین زمان ممکن قابل قبول برای همه طرف‌ها کار کند.»   قرار است هیئت‎های دیپلماتیک پس از مشورت در پایتخت های متبوع خود، هفته آینده ضمن از سر گیری نشست کمیسیون مشترک برجام، گفت و گوهای فنی و کارشناسی را در وین دنبال کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل برجام چین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام تحولات بین الملل برجام چین کمیسیون مشترک برجام تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

«آنتونی بلینکن» در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

دیگر خبرها

  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!