Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس  در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در خصوص جزئیات این پرونده گفت: فردی که قصد داشت مقادیری ارز را بطور غیرقانونی از کشور خارج کند توسط پلیس در فرودگاه شیراز بازداشت شد.

غلامرضا سالاری ادامه داد: این فرد مسافر پرواز شیراز به مسقط بود که ۱۱۰۰ دلار آمریکا و ۶۹۰۰ ریال عمان را در کیف دستی خود جاساز کرده بود که با هوشیاری مامورین به دام قانون گرفتار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری از تشکیل پرونده برای این فرد در شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان خبر داد و افزود: طبق دستور العمل بانک مرکزی خروج ارز از کشور به میزان بیشتر ۵ هزار یورو و معادل آن قاچاق تلقی می‌شود که طی تحقیقات انجام شده در شعبه مشخص شد که اقدام این مسافر علی رقم اطلاع وی از قانون بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از محرز شدن تخلف متهم پرونده خبر داد و اضافه کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده، متهم پرونده را به ضبط مازاد ارز‌های مکشوفه و جریمه ۷ میلیارد ریالی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی فارس ارز قاچاق فرودگاه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان