Web Analytics Made Easy - Statcounter

صنعت رستوران‌داری (موسوم به F&B یا Food & Beverage) یکی از صنایع اساسی و تأثیرگذار جهان است که در سال ۲۰۲۰ درآمدی بالغ بر ۶ تریلیون دلار داشته و پیش‌بینی می‌شود که بر اثر ظهور پاندمی کرونا تغییراتی بنیادین و رشدی چشم‌گیر داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، این صنعت به‌طور مستقیم زیرشاخه صنعت ریتیل (فروشگاه‌داری یا خرده‌فروشی) قرار گرفته و فروش این محصولات به مصرف‌کننده نهایی به‌طور معمول توسط فروشگاه‌های حقیقی مانند رستوران، کافی‌شاپ، فست فود و غیره انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در دهه اخیر فروش تلفنی و آنلاین در این صنعت رشد فزاینده‌ای داشته که پاندمی کرونا نیز سرعت این رشد را چند برابر نموده است.

لذا برای مدیریت صحیح کسب‌وکارهای مربوطه، باید مدیریت این کانال‌های فروش به‌عنوان نقطه تماس با مشتری نهایی به بهترین نحو ممکن انجام شود، که این مهم نیز در سال‌های اخیر و پیرو پیشرفت همه‌جانبه فن‌آوری و تغییر در رفتار مصرف‌کننده تحولات شگرفی را در بر داشته است.

در نتیجه، مدیران و سرمایه‌گذاران این صنعت نه تنها باید خود را به دانش تخصصی و به‌روز تجهیز کنند، بلکه باید بتوانند این دانش را به مهارت و توانایی تبدیل نموده و با به‌کار بستن راهکارهای استراتژیک، تاکتیک‌های مؤثر و تصمیمات کاربردی مسیر را برای رقابت و رشد کسب‌وکار خویش در بازار هدف هموار نمایند.

صنعت رستوران‌داری در ایران نیز طی سال‌های اخیر رشد فزاینده‌ای داشته، که نتیجه آن ظهور برندها و رستوران‌های موفق و افزایش میزان انتخاب برای مصرف‌کنندگان می‌باشد.

با توجه به بالا رفتن توقعات مشتریان و نیاز روزافزون این صنعت به افزایش بهره‌وری عملیاتی و الگوبرداری از تجربیات موفق، ضرورت یک دوره تخصصی مطابق با استانداردهای آموزشی جهانی برای مدیران این صنعت به شدت احساس می‌شود.

در این راستا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با همکاری اساتید برجسته و متخصص صنعت ریتیل و رستوران‌داری، برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و برگزاری دوره MBA تخصصی این صنعت، تحت عنوان مدیریت پیشرفته رستوران‌داری نموده است.

این دوره به‌عنوان یک گرایش اصلی در دوره تخصصی مدیریت ریتیل و فروشگاه‌داری (MBA Retail Management) که معتبرترین دوره آموزشی صنعت ریتیل در کشور می‌باشد برگزار می‌شود، و کلیه مدیران و صاحبان رستوران و کافی‌شاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه جزو مخاطبان این دوره تخصصی محسوب می‌گردند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره‌ها، می توانید به وب‌سایت مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران www.PostMBA.org مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوره MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دانشگاه تهران رستوران داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری، ۴۸۵ نفر در سه حوزه زاهدان، ایرانشهر و چابهار در مرحله آزمون کتبی نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که از کل میزان ثبت نام کرده برای شرکت در این مرحله آزمون دریافت مدرک تخصصی، حدود ۹۰ درصد مرد هستند، ادامه داد: این آزمون کتبی در پنج سطح (از ۱۰ جز تا حفظ کل) ویژه خواهران و برادران حافظ برگزار خواهد شد و افرادی که حائز امتیاز لازم در این مرحله شوند، در مرحله آزمون شفاهی که تیرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کرده و پس از کسب حدنصاب امتیاز مدرک تخصصی حفظ خود را در سطحی که شرکت کرده باشند، دریافت خواهند کرد.

جهانشاهی اضافه کرد: سطوح ارائه شده شامل درجه پنج برابر با مدرک دیپلم، درجه چهار برابر با درجه فوق دیپلم، درجه سه برابر با لیسانس، درجه دو برابر با کارشناسی ارشد و درجه یک برابر با دکترا است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: محل برگزاری آزمون زاهدان در سالن امتحانات دانشگاه علوم پزشکی، ایرانشهر در دانشگاه پیام نور و در چابهار در مجتمع آموزشی دانشوران دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی تعیین شده است.

کد خبر 6095045

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی