Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:40:00 GMT

مردم شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۰۳۸۵

مردم شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند

ایسنا/همدان رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از مردم خواست شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند و گفت: وضعیت کرونایی نهاوند نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده است.

سیامک دانشور با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی نداریم و کادردرمان با فداکاری و تلاش به صورت شبانه روزی آماده خدمت به بیماران کرونایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هشت بخش در دو بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته و بیماران کرونایی که شرایط خوبی ندارند در دو بیمارستان نهاوند بستری می شوند و اگر بعد از چند روز شرایط آنها رو به بهبود باشد، آنها را مرخص می کنیم و در صورت نیاز به داروهایی که در بیمارستان برای درمان آنها تجویز شده است، می توانند به صورت روزانه به عنوان بیمار سرپایی به بخش کلینیک تنفسی بیمارستان مراجعه کردهو پس از معاینه توسط پزشک متخصص داروی مورد نیاز خود را به عنوان بیمار بستری موقت تحویل بگیرند.

دانشور در ادامه از مردم خواست شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند و همچنان از تجمع، شب نشینی، مهمانی و حضور بی مورد در خیابان ها خودداری کرده و پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک را به صورت جدی رعایت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند مطرح کرد: کادردرمان تمام قد با فداکاری، تلاش و ازخودگذشتگی برای حفظ جان و سلامتی مردم در خط مقدم مبارزه با این بیماری مرگبار با تمام ظرفیت و امکانات موجود قرار دارند.

وی به مردم هشدار داد از هر گونه خود درمانی خودداری کنند و به توصیه افراد غیر از پزشک برای درمان کرونا گوش ندهند و بیان کرد: مردم به محض دیدن وجود علائم اولیه بیماری به پزشک مراجعه کرده و در صورت داشتن تنگی نفس حتماً به بیمارستان ها مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نهاوند، دانشور خاطرنشان کرد: اگر مردم در همان روزهای اولیه مشاهد علائم این بیماری به پزشک مراجعه کنند می توانند از مرحله دوم که مراجعه به  بیمارستان و بستری شدن است، جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس همه باهم علیه کرونا شبکه بهداشت و درمان بيمارستان بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۶۹ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند و ۸۸ نفر نیز بستری شدند.

میثم معزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ساعت ۷:۰۰ نهم اردیبهشت تا ساعت ۷:۰۰ امروز دهم اردیبهشت، ۸۱۵ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند، همچنین از ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰ امروز در مجموع تاکنون ۱۰۶۹ مراجعه کرده‌اند که ۸۸ نفر بستری و مابقی سرپایی درمان شدند.

وی افزود: شهروندان باید تلاش کنند با توجه به میزان آلودگی جز در مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند، در صورت خروج حتماً ماسک فیلتردار همراه داشته باشند و از مایعات به مقدار زیاد استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: بیماران قلبی، تنفسی و افرادی که سابقه بیماری آسم دارند به هیچ عنوان نباید از منزل خارج شوند.

کد خبر 749115

دیگر خبرها

  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟