Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:58:28 GMT

«تمرین‌های من با نیروی حال اکهارت تله» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۰۴۶۶

«تمرین‌های من با نیروی حال اکهارت تله» منتشر شد

تمرین های من با نیروهای حال اکهارت تله که به شناخت باورها، قدرت تفکر، اشراف بر گذشته و آینده در عین زندگی در حال می پردازد، چهارمین اثر مهرنوش اسدیان است.

در مقدمه این کتاب آمده است: فصلی دیگر از خدمت و عشق تقدیم به تو که قلبی باز و پذیرنده داری، در پاسخ به خدمتی دیگر. پیام زندگی در حضور و آگاهی تجلی می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ذهنی بسته و بدنی دردمند، زندگی ناتوان و میرا است. 
چشم بگشای سرت را بالا بگیر و قلبت را باز کن. لحظه زنده است و تو را درمی‌یابد. آگاهی، حضور ناب تو را بزرگ می دارد و با عشق، سعادت را به تو هدیه می کند. من فکر می کردم که تمرین نیروی حال را در این چند سال تمرین کرده‌ام اما با نوشتن این کتاب تمرین را حس کردم، صدایی نجوا می‌کرد، بزرگ شو بزرگ شو بزرگ شو...

مهرنوش اسدیان کارشناس ارشد ادبیات فارسی از سال ۷۸ تاکنون چهار اثر تالیفی دیگر در قالب های نظم و نثر به نام های در هیچ، دوستت دارم، من این تن تنها نیستم و من رسیده‌ام منتشر کرده است.

در صفحه ۹ این کتاب می‌خوانیم: سال‌ها پیله‌ای دور خود بافته بودم. سردرگم و حیران، به دنبال باز کردن پیله، سرنخ را جستجو می کردم. به دنبال عشق، شادی و آرامش، راهی را طی می‌کردم و باز به نقطه شروع می رسیدم. 
دائم با خودم حرف می‌زدم‌. حرف‌ها نظر می‌دادند. قضاوت می‌کردند .مقایسه می‌کردند. شکایت می‌کردند مربوط به گذشته بودند یا آینده؟ زمان خاصی نداشت. فقط تصویرهایی از موقعیت‌های گذشته و آینده را در دفتر خیال می کشیدند، در هاله‌ای از ابهام و نگرانی چه پیامدی جز تشدید شرایط موجود نداشت.
من از صندوقچه ذهنیت‌های گذشته‌ام نگرانی و وقایع ناخواسته خلق می‌کردم. یک روز که خسته و نالان، دفتر خاطراتم را ورق می زدم، من چه می کردم؟ گذشت این همه زمان، ایجاد این همه تغییر ظاهری هیچ تغییری دراصل زندگی من ایجاد نکرده بود. همه اتفاقات و موانع تکرار شده بود. یک لحظه به خود آمدم، صدایی در گوشم نجوا کرد، اصل اشتباه من هستم، که باید از درهای بسته ذهن و تکرار توهم، از سطح مقطع جهان گذر کنم. این من هستم، که گویی با خودم سر جنگ دارم و قصد نابودی خود را دارم. آیا ما اینگونه آفریده شده ایم؟ این عظمت خلقت برای این است که چند صباحی بخوریم، بخوابیم، کارکنیم و به همهء عشق و پولی که میخواهیم برسیم، یا با آه و ناله، شاکی و ناامید از دنیا برویم؟ و هیچ؟ کور آمده ایم کورتر برویم؟
چرا هیچ چیز را تغییر نمیدهم؟ ولی چه چیزی را باید تغییر میدادم؟ میخواستم اما، امکان و توان انجامش را نداشتم. فکر میکردم، باید کسی به من کمک کند؟ کلاس خاصی بروم؟ معلم بگیرم؟ تنها بنشینم و فکر کنم؟ از کار روزمره دست بکشم؟ اگر تو بودی چه میکردی؟ اصلن خود تو، تا بحال هیچ فکر کرده ای از دنیا چه میخواهی؟ چرا درد و رنج را تحمل میکنی؟ آیا از زنده بودنت خوشحال هستی؟
دیگران از اینکه تو زنده هستی خوشحال هستند؟...

این کتاب در ۱۱۰ صفحه و شمارگان یکهزار نسخه از سوی انتشارات شعر الف وارد بازار نشر شده است.

اکهارت تله (Eckhart Tolle) نویسنده و معلم معنوی و شهروند کانادا است. او پس از انتشار دو کتاب پر فروش قدرت نیروی حال و زمین نو به شهرت رسید.
 

برچسب‌ها بازار کتاب کتاب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار کتاب کتاب ایران بازار کتاب کتاب ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)