Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان  ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از انقلاب اسلامی است که حضرت امام (ره) به منظور حفظ، تداوم و ثبات دستاورد‌های انقلاب این نهاد را بنیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سپاه پاسداران از زمان تاسیس، در تمام صحنه‌های انقلاب با حضور مستمر و مستحکم خود به دنبال ثبات و پایداری انقلاب اسلامی بوده و در این راستا منشأ خدمات پربرکتی برای انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تبعیت از ولایت فقیه، محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نیرو‌های انقلابی را از خصوصیات این نهاد برشمرد و گفت: سپاه علاوه بر اینکه در عرصه‌های دفاع مقدس خوش درخشید، در سال‌های پس از جنگ نیز کمک به دولت‌ها، ورود در عرصه سازندگی و توجه به ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را سرلوحه کار خود قرار داد.

این مسئول نظامی در خصوص اقدامات پیش‌بینی شده سالروز تاسیس سپاه گفت: اقدامات ما به مناسبت تاسیس این نهاد انقلابی در جهت تکالیفی است که به عنوان ماموریت از اول انقلاب تا الان داشتیم، اما امروز با توجه به شیوع کرونا، خدمت‌رسانی دیگری را خواهیم داشت.

فرجی با تاکید بر اینکه به مناسبت این ایام سعی داریم بیشترین کار‌ها به سمت شرایط این روز‌ها باشد گفت: روز‌های شکننده‌ای در بروز این بیماری داریم که سعی می‌کنیم با کمک به کادر درمان و رعایت نکات بهداشتی از این بحران نیز رهایی یابیم.

اودر خصوص اقدامات سپاه برای تحقق شعار سال اضافه کرد: با توجه به شعار سال، طی چندین سالی که هر سال متناسب با اقتصاد و تولید بود، سعی کردیم در مسیر هر آنچه رهبری فرموده‌اند، حرکت کنیم تا به صورت عملی شعار‌ها تحقق یابد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: از ابتدای سال سعی ما بر این بود مسائل کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی که مشکل داشته یا نیاز به رفع موانع دارند را پیگیری کنیم تا مسیر‌های تولید آن‌ها هموار شود.

او ابراز داشت: به منظور رفع موانع تولید کارگاه‌ها و کارخانه‌های غیرفعال و دارای مشکل، با برگزاری جلساتی با مسئولان و نمایندگان مجلس، سعی می‌کنیم مشکلات را شناسایی و آن‌ها را حل و فصل کنیم.

فرجی با ابراز امیدواری از اینکه تلاش ما بر این است کارنامه قابل قبولی را در پایان سال ارائه کنیم و شعار سال عملی شود گفت: فرمانده سپاه در جلسات بررسی مسائل کارگاه‌های تولیدی، شرکت می‌کند تا با هم‌افزایی مسئولان مشکلات را برطرف کنند.
منبع فارس
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه انصار الحسین رفع موانع تولید انقلاب اسلامی فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد