Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد شهردار یزد اعلام کرد: دو خدمت استعلامات بانکی و درخواست عدم خلافی خودرو از امروز اول اردیبهشت ماه منحصراً از طریق سامانه شهروندسپاری شهرداری انجام می‌شود.

«جمال الدین عزیزی» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این که دو خدمت استعلامات بانکی و درخواست عدم خلافی خودرو از اول اردیبهشت ماه منحصراً از طریق سامانه‌ی شهروندسپاری شهرداری انجام می‌شود، اظهار کرد: در راستای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری و همچنین تحقق دولت الکترونیک که در ایام شیوع بیماری کرونا نیز ضرورت بیشتری پیدا کرد، شهرداری یزد اقدام به راه‌اندازی سامانه شهروندسپاری کرده تا خدمات‌دهی به شهروندان نه تنها از طریق مراجعه حضوری به کارگزاری‌ها و همچنین مناطق پنجگانه شهرداری، بلکه از طریق این سامانه نیز ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بخشی از این فعالیت‌ها مانند استعلامات بانکی و همچنین عدم خلافی خودرو از امروز اول اردیبهشت منحصراً در بستر سامانه شهروندسپاری انجام می‌شود، افزود: سایر فعالیت‌ها نیز در بستر این سامانه قابل انجام است تا شهروندان یزدی لزومی به مراجعه حضوری به شهرداری نداشته باشند.

عزیزی عنوان کرد:  اگر فرآیند مربوط به ملک و سوابق آن از قبل وجود داشته باشد، شهروندان می‌توانند از طریق این سامانه در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ استعلام‌ خود را دریافت کنند.

 شهردار مزایای این سامانه را کاهش ترددهای درون شهری، کاهش ازدحام در مناطق شهرداری و همچنین تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان ذکر کرد و و گفت: شهروندان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی esup.yazd.ir به سامانه شهروندسپاری وارد شوند و ضمن کسب اطلاع از وضعیت ملک خود، خدمات مرتبط با فعالیت‌های شهرداری را دریافت کنند.

وی افزود: سایر خدمات نظیر درخواست پایان کار، درخواست صدور پروانه، استعلامات ادارات مختلف نیز از طریق این سامانه قابل انجام است ولی از امروز اول اردیبهشت ماه دو خدمت استعلامات بانکی و عدم خلافی، منحصراً از طریق سامانه شهروندسپاری انجام می‌شود و دیگر در مناطق و کارگزاری‌های شهرداری ارائه نخواهد شد.

عزیزی در پایان با اعلام این که به تدریج سایر خدمات شهرداری نیز به صورت کامل از طریق سامانه شهروندسپاری ارائه می‌شود، یاداور شد: همکاران ما در مناطق پنجگانه شهرداری به صورت میز خدمت، آماده راهنمایی شهروندان در این خصوص هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهردار يزد برونسپاری خدمات استعلامات بانکی اول اردیبهشت انجام می شود عدم خلافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی