Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کوزه کنان از کسب مجوز احداث میدان ورودی شهر کوزه کنان در سه راهی ناحیه صنعتی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جلیل جهانپور، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی جلسه شورای ترافیک شهرستان شبستر که با حضور مدیران ارشد شهرستان برگزار شد با رای اکثریت اعضا مجوز احداث میدان ورودی شهر کوزه کنان در سه راهی ناحیه صنعتی  جهت تسهیل و روان سازی عبور و مرور و ایمن سازی تردد کشاورزان ، کارگران و  تولید کنندگان ناحیه صنعتی کوزه کنان و اهالی محترم آبادی های پایین دست و شهروندان فهیم رانندگان بزرگراه شبستر _ کوزه کنان ،تسوج ,سلماس   تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شهرداری  کوزه کنان در اوایل سال ۱۳۹۹ با شناسایی نقاط  قوت توسعه  وپیشرفت شهر  و ایمن بخشی به تردد شهروندان عزیز  با اخذ مصوبه و  حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر دوره پنجم  وعنایت وحمایت ویژه فرماندار محترم  شهرستان جناب آقای عبداللهی یکی از  موارد توسعه  و خواسته های  شهروندان فهیم  را که اخذ مجوز از مراجع ذیربط و مطالعه و احداث میدان ورودی شهر در سه راهی ناحیه صنعتی بود  را در دستور کار خود قرار داد .

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه این شهر افزود: شهرداری کوزه کنان در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است ودرحال حاضر شاهد فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر بوده و ازتاریخ  تاسیس شهرداری کوزه کنان علاوه بر سرپرست های موقت شهرداری آقایان بصیری نیا وآقا جانی وپور مهدی به عنوان شهردار در شهر کوزه کنان فعالیت و خدمتگزاری نموده اند ،ضمن سپاس و قدردانی از زحماتشان در امورات  شهر کوزه کنان  آرزوی توفیق روزافزون را ازباریتعالی برای آن برادران  خواهانیم .

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهر شبستر کوزه کنان احداث میدان ورودی شهر شهر کوزه کنان کوزه کنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت:این طرح در فضای بالای مجتمع طلا واقع شده است و ۲ هزارو ۷۰۰ متر کل محدوده است که ۸۰۰ متر پیاده راه دارد. 
مسعود حق لطفی افزود:تغییراتی در طرح اعمال شده و ۶۰ درصد سکو و پیاده راه آن انجام شده و مرحله بعدی اجرای ورودی‌ها است. در اطراف آن سردر بازار را داشتیم که ورودی ضلع جنوبی طرح باعث شده بود جلوی سردر بازار گرفته شود. قرار است این ورودی حذف شود تا سردر بازار دیده شود و این اقدام با میراث هماهنگ شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد