Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:23:43 GMT

چاهی که بازیکنان تاتنهام برای مورینیو کندند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۱۰۱۵

چاهی که بازیکنان تاتنهام برای مورینیو کندند

دنیل لوی، رییس باشگاه تاتنهام، فاش ساخته است که دلیل برکناری مورینیو این بود که سرمربی پرتغالی کنترل خود بر رختکن تاتنهام را از دست داده بود و هیئت مدیره نگران آینده ستاره های این تیم بودند.

به گزارش "ورزش سه"، در رختکن تیمی مثل تاتنهام، کافی نیست که فقط ستاره های تیم هوای تو را داشته باشند. وداع صمیمانه و گرم هری کین و سون هیونگ مین وقتی دیگر بازیکنان تیم از آنها پیروی نکنند، معنای زیادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تایمز گزارش کرده است که ژوزه مورینیو در پی نگرانی هیئت مدیره تاتنهام  به رهبری دنیل لوی بابت از دست دادن ستارگان این تیم در آینده، از کار برکنار شده است. سرمربی پرتغالی کنترل رختکن تاتنهام را از دست داده بود و به همین دلیل نگرانی هایی بابت عدم موفقیت او در دستیابی به اهداف کوتاه مدت باشگاه، یعنی پیروزی در فینال کارابائو کاپ و رسیدن به تاپ فور و حضور در چمپوینزلیگ در فصل بعد، به وجود آمده بود.

 

 

این نشریه بریتانیایی گزارش کرده است که تعداد یاز بازیکنانی که در ابتدا توسط مورینیو به این تیم آورده شدند و فرصت درخشش پیدا کردند، اعتماد خود را به سرمربی سابق رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد از دست داده بودند.

همچنین درگیری و اصطکاک با ستاره هایی مثل گرت بیل، دله آلی با اندومبله و نیز دیگر بازیکنانی که پیکره اصلی تاتنهام را تشکیل می دادند از جمله سرژ اوریه که در حین برگزاری دیدار برابر لیورپول پس از برخورد با مورینیو در بین دو نیمه مجبور به ترک ورزشگاه شد، در اخراج سرمربی پرتغالی نقش پررنگی داشته است.

 

 

علاوه بر این مورینیو دیگر آن مربی نیست که با چنگ و دندان از بازیکنانش دفاع کند، مثل کاری که در رئال مادرید می کرد. این توانایی که فشار را از روی بازیکنان خود بردارد و خودش را روی تمام نارنجک هایی که به سمت تیم پرتاب می شود، بیندازد، سبک خاص سرمربی پرتغالی بود که در یک سال و نیم گذشته در سمال لندن چیزی از آن دیده نشد و مورینیو در این مدت از اینکه بازیکنانش را متهم کند هیچ ابایی نداشت.

 

 

در واقع پس از یکی از همین تقابل های در ملا عام با بازیکنان در ماه دسامبر و زمانی که تاتنهام هنوز در صدر جدول لیگ برتر حضور داشت، سقوط این تیم آغاز شد و این تیم آنقدر به شدت افت کرد که اکنون تنها درخشش هری کین آماده است که این تیم را نگه داشته است.

دنیل لوی از ترس اینکه در صورت ادامه حضور سرمربی پرتغالی 10 بازیکن اصلی تیم اول تاتنهام در تابستان پیش رو برای ترک کردن این تیم اقدام کنند، تصمیم به اخراج مورینیو گرفت. این انتخابی بین آینده تاتنهام یا مورینیو بود.

دنیل لوی می ترسید که پس از ناامیدی بازیکنان از مورینیو و سبک سرمربی گری او، تیم رویایی اش را از دست بده و در اولین گام هری کین، دله آلی و گرت بیل در تابستان از این تیم جدا شوند.

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی سرمربی پرتغالی دنیل لوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید