Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی‌بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: نگرانی‌های ما در این روز‌ها جدی‌تر است، زیرا با بحرانی برای روز‌های بعد از عید فطر و افزایش بیماران کرونایی روبه‌رو هستیم و در این شرایط، دست خواهش و التماس ما اول به سمت مردم می‌رود.

او بیان داشت: با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، انتظار داریم اگر مراسمی در مساجد برگزار می‌شود با حداقل جمعیت و با رعایت حداکثر اصول بهداشتی باشد تا در خصوص مساجد و مراسم در ماه مبارک رمضان مدیریت خوبی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی‌بلوطکی ادامه داد: ممکن است دید و بازدید‌ها و رسوماتی که در این ماه در اقوام مختلف وجود دارد را شاهد باشیم؛ انتظار داریم مردم همکاری لازم را داشته باشند تا در وضعیت شیوع بیماری، فضای ملتهبی ایجاد نشود.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: اینکه پیک سوم بیماری در خوزستان بیش از سه ماه طول کشیده است، نتیجه دید و بازدید‌های دو هفته تعطیلات عید نوروز بوده است واگر نتوانیم بار مراجعات را کنترل کنیم و تراکم جمعیت، عید فطر و اواخر ماه مبارک رمضان گره بخورد، فاجعه‌ای رخ خواهد داد که قابل کنترل نیست.

این مقام مسئول گفت: ادارات و سازمان‌ها که در یک سال گذشته با تمام توان پای کار بوده‌اند، در یک ماه آینده با جدیت بیشتری در خصوص فعالیت یک‌سوم ادارات اقدام کنند و تذکرات و توصیه‌های لازم را بدهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد برای سیل سیستان و بلوچستان

سخنگوی دولت بیان کرد: به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه بودجه در خصوص سیستان و بلوچستان، فعلا میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان هیئت وزیران مقرر کرد به صورت تنخواه در خدمت استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: این هزینه تنها به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه هزینه کنند. طبیعتا هزینه‌های بیشتر از این بوده است که بعد از برآورد نهایی توسط دستگاه مربوطه در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 848753 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگی خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • هاآرتص: اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر