Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عملکرد این فدراسیون در مقابله با ویروس منحوس کرونا را قابل تحسین دانست و گفت: انصافا فدراسیون پزشکی ورزشی سال گذشته، پرکارترین سال تاریخ فعالیتش را پشت سر گذاشت و در مقابله با ویروس کرونا مدیریت خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که در دفتر معاونت ورزش قهرمانی برگزار شد، علی نژاد با اشاره به برگزاری لیگ های مختلف ورزشی از فوتبال و والیبال و بسکتبال تا کشتی و هندبال و...که با کمترین آسیب پی گیری شد، گفت: برای بازیهای المپیک فدراسیون وظیفه سنگینی بر دوش دارد تا کاروان اعزامی بدون دغدغه در بحث سلامت راهی توکیو شوند. واکسیناسیون کرونا کار بزرگی بود که انجام شد، اما غربالگری و مراقبت های مداوم تا زمان اعزام باید ادامه داشته باشد.

علی نژاد با اشاره به اینکه ایران جزو کشورهای پیشگام و پیشرویی است که اقدام به واکسیناسیون کاروان ورزشی خود به المپیک توکیو کرده، گفت: سلامت ورزشکاران به ویژه در بحث دوپینگ برای ما اهمیت خاصی دارد. هدف این است که کاروانی قدرتمند و پاک به المپیک و پارالمپیک برود.

در ادامه جلسه، نوروزی با اعلام اینکه واکسیناسیون کرونا از کاروان اعزامی به المپیک توکیو روز چهارشنبه اول اردیبهشت با واکسینه شدن اعضای تیم های ملی کشتی ادامه پیدا می کند، گفت:خوشبختانه همه ملی پوشانی که واکسینه شدند شرایط خوبی دارند و تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کنند. با توجه به حساسیت وزارت ورزش، در بحث پایش سلامت ورزشکاران المپیکی بسیار جدی هستیم. تا شروع المپیک علاوه بر دوره های آموزشی آنتی دوپینگ، از ورزشکاران خارج از مسابقات تست دوپینگ گرفته می شود.

دکتر نوروزی افزود: دوز دوم واکسن کرونا تا سه هفته دیگر انجام می شود. البته برای اینکه مشکلی پیش نیاید، بصورت رندوم رپید تست کرونا (تست سریع) گرفته می شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین گفت: از زمان شیوع این بیماری ستاد مقابله با کرونا ۴۳ نشست برگزار کرده است که حاصل آن تصمیماتی بوده که فعالیت های ورزشی در سطح قهرمانی با کمترین آسیب پی گیری شود.

کد خبر 5194461

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون پزشکی ورزشی غلامرضا نوروزی المپیک 2020 توکیو واکسیناسیون کاروان ورزش ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال گوا هند تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال الشرطه عراق قهرمانی آسیا فوتسال مهدی طارمی والیبال کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی