Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@18:29:38 GMT

غیبت هافبک النصر مقابل فولاد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۱۳۷۳

هافبک کلیدی النصر بازی برگشت مقابل فولاد را هم از دست داده است

عبدالمجید الصلیهم بازی برگشت مقابل فولاد را هم از دست داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از نشریه الریاضیه عربستان، عبدالمجید الصلیهم، هافبک کلیدی النصر تست پزشکی داد و مشخص شد این بازیکن برای بازگشت به میادین نیاز به 3 تا 5 روز استراحت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الصلهیم در بازی شب گذشته النصر با فولاد حضور نداشت و یک ساعت مانده به شروع بازی از لیست خارج شد. دیدار شاگردان نکونام در بازی رفت با تیم سعودی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فولاد در بازی برگشت جمعه باید به مصاف النصر برود با این خبر این هافبک کلیدی در بازی برگشت مقابل شاگردان نکونام حضور نخواهد داشت.

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! برترین های قرن با افشین عبداللهیان: انتخاب سخت است وقتی با قایقران گریه کردی و کریم باقری آن همه درخشش داشته پرسپولیس در آسیا به سپاهان رسید! کناره گیری انگلیسی ها از سوپرلیگ اروپا، بزرگ ترین خیانت تاریخ ورزش / منابع اسپانیایی رسمی؛ سوپرلیگ اروپا برای بازنگری به حالت تعلیق در آمد بیانیه رسمی سوپرلیگ اروپا: باشگاه های انگلیسی با فشار بیرونی مجبور به کناره گیری شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن رکورددار به لرزه درآوردن تیرک دروازه در طول یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا

دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ دورتموند خاتمه یافت. شاگردان ادین ترزیچ در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲-۰ راهی فینال شدند. پاریسی ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت مجموعا ۶ بار تیرک دروازه زنبورها را به لرزه درآوردند.

به نقل از اوپتا؛ بازیکنان پاری سن ژرمن در مجموع بازی های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا ۱۲ بار توپ را به تیرک دروازه رقبا کوبیدند. این تعداد تیرک در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، یک رکورد محسوب می شود. از این ۱۲ تیرک فقط ۶ مورد به ۴ تقابل این فصل آنها با دورتموند مربوط می شود. xG این ۱۲ تیرک در مجموع عددی نزدیک به ۶ گل را نشان می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: باید هوشیار باشیم چون یک گل از سوی رم، همه چیز را عوض می‌کند
  • پاری سن ژرمن رکورددار به لرزه درآوردن تیرک دروازه در طول یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا
  • انریکه: دورتموند خوش شانس بود که به فینال رسید
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • «آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • غیبت ستاره خط دفاعی فولاد مقابل استقلال
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • فهرست بایرن هواداران را خوشحال کرد
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند