Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@02:19:26 GMT

تست کرونا و قرنطینه؛شرط ورود به بوموسی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۱۵۳۱

تست کرونا و قرنطینه؛شرط ورود به بوموسی

بندرعباس-فرماندار بوموسی گفت: کارکنان اداره‌ها و نهادها و تمامی شهروندان پس از حضور در این جزیره باید بلافاصله برای انجام تست کرونا به شبکه بهداشت مراجعه کرده و به مدت سه روز در قرنطینه خانگی باشند.

به گزارش قدس آنلاین،رضا پوربابایی روز چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان افزود: افرادی که تست کووید آن‌ها مثبت باشد، بایستی دوره کامل قرنطینه را سپری نمایند و در غیر این صورت مرتکب جرم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با توجه به روند افزایشی مبتلایان کرونا در شهرستان در ۱۳ روز اخیر، رعایت دستورعمل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و  فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان ضروری می‌باشد.

وی اظهارداشت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و به خطر انداختن سلامت عمومی جرم تلقی می‌شود و دستگاه قضایی با متخلفان برخورد قانونی خواهند نمود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ابوموسی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: در پی وقوع سیل در ارتفاعات موسوم به شملق مفقودی این ۲ نفر گزارش شده بود که نجاتگران هلال احمر پس از حدود ۲ ساعت تلاش و جست و جو، آنان را پیدا کرده و نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار افزود: مأموران این جمعیت همچنین پس از رسیدن به صحنه حادثه و مشاهده انسداد جاده روستای ساروق داورزن بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، به ۲ خودرو که در مسیر گرفتار شده بودند، امدادرسانی کرده و آنان را از مسیر سیلاب بیرون کشیدند.

وی اظهار کرد: پس از این حادثه و به دنبال بارش‌های شدید ساعات گذشته که منجر به وقوع سیل و ورود گل و لای به منازل روستای سلیمانیه در شرق سبزوار شد، تیم‌های امدادی بلافاصله به این منطقه اعزام شده و به یاری مردم گرفتار شده در سیلاب شتافتند.

رفیعی گفت: تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال امدادرسانی به مردم روستای سلیمانیه هستند و با توجه به گزارش‌های دریافتی حدود ۱۰ منزل مسکونی درگیر سیلاب شده‌اند.

کد خبر 6096644

دیگر خبرها

  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • ببینید | لحظه تلخ ورود آب به منازل شهروندان شمس آباد دزفول
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر