Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروکلین نتس بدون دو ستاره‌اش برابر نیواورلینز پلیکانز پیروز شد.

ترکیب بروکلین نتس ناقص بود اما این مانع پیروزی برابر نیواورلینز پلیکانز نشد.

طرفداری - بروکلین نتس صبح امروز در سالن اسموثی کینگ سنتر میهمان نیواورلینز پلیکانز بود و در پایان یک دیدار نه چندان راحت با نتیجه 134-129 به پیروزی رسید. کایری اروینگ که در دقیقه آخر بازی با عملکرد خود موجب پیروزی نتس در این دیدار شد با 32 امتیاز و 8 اسیست بهترین بازیکن تیمش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو هریس 24 امتیاز به نام خود ثبت کرد و لندری شمت 18 امتیاز و 8 اسیست به نام خود زد. بلیک گریفین که بازی را از روی نیمکت آغاز کرد 16 امتیاز و 8 ریباند داشت و جف گرین هم 15 امتیاز، 9 ریباند و 6 اسیست مقابل اسمش ثبت کرد. کوین دورنت و جیمز هاردن از غایبان بروکلین در این بازی بودند. در ترکیب نیواورلینز پلیکانز هم زایان ویلیامسن با یک عملکرد خوب در محوطه رنگی 33 امتیاز و 7 ریباند کسب کرد و بهترین بازیکن زمین بود. برندن اینگرم هم 27 امتیاز داشت اما زوج جوان پلیکانز در نهایت نتوانستند مانع از چهارمین شکست پیاپی تیم خود شوند.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع نیواورلینز پلیکانز 29 30 33 37 129 بروکلین نتس 26 31 36 41 134 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! برترین های قرن با افشین عبداللهیان: انتخاب سخت است وقتی با قایقران گریه کردی و کریم باقری آن همه درخشش داشته پرسپولیس در آسیا به سپاهان رسید! کناره گیری انگلیسی ها از سوپرلیگ اروپا، بزرگ ترین خیانت تاریخ ورزش / منابع اسپانیایی رسمی؛ سوپرلیگ اروپا برای بازنگری به حالت تعلیق در آمد بیانیه رسمی سوپرلیگ اروپا: باشگاه های انگلیسی با فشار بیرونی مجبور به کناره گیری شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیواورلینز پلیکانز بروکلین نتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور

تیم فوتبال استقلال فردا در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که در رویارویی‌های اخیر دست بالاتر را داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و استقلال تاکنون ۳۱ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۳ برد برای استقلال و ۱۰ برد برای تراکتور به دست آمده است، ضمن اینکه هشت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تقابل‌های دو تیم دیدارهای پر گل زیاد داشته است به طوری که در ۳۱ رویارویی، ۸۲ گل به ثمر رسیده است که سهم استقلال ۴۷ گل و تراکتور ۳۵ گل بوده است.

گفتنی است در هفت رویارویی اخیر بین استقلال و تراکتور، آبی پوشان تهرانی در شش دیدار پیروز بودهاند و تراکتور تنها یک بار برده است که مربوط به نیم فصل اول فصل گذشته در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز بوده است.

جدال‌های دو تیم استقلال و تراکتور گاهی اوقات با نتایج و پیروزی‌های سنگینی همراه بوده است که شاخص‌ترین و نزدیک‌ترین آن پیروزی هفت بر یک فصل گذشته استقلال مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی است. بردی که در آخرین هفته لیگ گذشته به دست آمد و همه آمار و ارقام رویارویی‌های دو تیم را زیر و رو کرد.

آمار و ارقام رویارویی‌های استقلال و تراکتور

کد خبر 749309

دیگر خبرها

  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم