Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@15:12:44 GMT

شهروندان از محدودیت های کرونایی می گویند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۱۹۰۲

شهروندان از محدودیت های کرونایی می گویند

این روزها با افزایش روزانه آمار مبتلایان به کرونا، با اعمال محدودیت‌هایی از سوی دولت برای مشاغل و عبور و مرور روبرو هستیم که با هدف کاهش این آمار و قطع چرخه انتقال انجام گرفته است و مردم موظف به رعایت آن هستند. به میان مردم رفتیم و پرسیدیم که به نظرشان این محدودیت‌ها مفید بوده یا نه؟؟

تعیین یک سری محدودیت‌ها به تنهایی در کاهش آمار کرونا مؤثر نیست و این اجرای کامل قوانین مربوط به محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها است که به پایین آمدن آمار مبتلاها و مرگ و میرها کمک می‌کند و لازم است تک تک مردم به این قوانین احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما شهروندان عزیز می‌توانید نظرات، پیشنهادات و موضوعات مورد نظر خودتان را در خصوص موضوعات شهروندی به صورت صوت و یا متن به شماره ۰۹۲۱۱۳۴۹۰۹۵. در واتس آپ برای ما ارسال کنید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

خبرنگار: مرجان فهیم / ‏‬تنظیم: امین بهادری نیا
رادیو شهروندی / دانلود

کد خبر 488370

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی اعمال محدودیت ها تداوم محدودیت های کرونایی محدودیت های شدید کرونایی محدودیت های جدید کرونا محدودیت های هوشمند محدودیت های کرونایی در اصفهان محدودیت های جدید کرونایی ادامه محدودیت های کرونایی شکست محدودیت ها تمدید محدودیت ها لغو محدودیت ها ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا شهر شهروند اصفهان رادیو رادیو شهروندی خبرگزاری ایمنا محدودیت تردد محدودیت محدودیت اصناف مشاغل مشمول محدوديت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس» در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان تهرانی را نگران کرد.

حال پلیس تهران اعلام کرد که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده و فردا بازسازی صحنه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن