Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:03:00 GMT

طرح همای رحمت در قزوین با توزیع بسته‌های غذایی اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۱۹۳۹

طرح همای رحمت در قزوین با توزیع بسته‌های غذایی اجرا شد

به گزارش ایرنا، داود ارجینی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: طرح همای رحمت در جهت تأمین معیشت نیازمندان همچون سال های پیش توسط هلال احمر استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون اجرا شده است و در همین راستا به همت اعضای داوطلب خانه هلال محمود آباد نمونه بسته های غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه هزینه این بسته های غذایی توسط خیران خارج از کشور تأمین شده است تا بتوانیم یاری رسان ایتام و نیازمندان در این روز های سخت شیوع ویروس کرونا باشیم، افزود: این بسته ها توسط اعضای خانه هلال محمودآباد نمونه با هدف ترویج فرهنگ احسان، نیکوکاری و کمک به اقشار ضعیف جامعه در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجینی عنوان کرد: خانه های هلال که در شهرها و روستاهای استان مستقر هستند و به اهالی خدمات ارائه می دهند در ایام ماه مبارک رمضان و شیوع ویروس کرونا نیز به عرصه آمده و با درک شرایط و اوضاع بیماری کرونا به فکر تأمین معیشت خانواده های نیازمند و متأثر از کرونا افتاده اند و تا جایی که بتوانند، برای رفع نیازمندی های آنها تلاش می کنند. 

وی همچنین یادآور شد: طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان با هدف تهیه بسته های غذایی به منظور کمک به اقشار ضعیف جامعه و با همکاری و مشارکت خیران و داوطلبان با بهره‌گیری از ظرفیت خانه های هلال در جهت تقویت حس نوع‌دوستی، توسعه مشارکت‌های مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی در بین آحاد مردم استان قزوین اجرا می‌شود.

ارجینی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر همواره قدردان نیکوکاران، اعضای داوطلب و خیرانی است که همیشه یاریگر هلال ‌احمر برای کمک به نیازمندان هستند و در این راستا از مردم نوع‌دوست و خیر استان درخواست داریم همچون گذشته ما را یاری کنند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: خیران و نیکوکاران علاوه بر مراجعه به شعبات و دفاتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در سطح استان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، می‌توانند از ظرفیت خانه های هلال واقع در شهرها و روستاهای استان نیز برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

برچسب‌ها بسته حمایتی استان قزوین امداد و نجات سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی استان قزوین امداد و نجات بسته حمایتی استان قزوین امداد و نجات سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور ماه مبارک رمضان بسته های غذایی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان