Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رضا طاهری با بیان این که هدف دشمن زیر سوال بردن مقبولیت و مشروعیت نظام است، گفت: مردم باید هوشیار باشند تا بتوانند با این نوع سیاست ها مقابله کنند و به توصیه های رهبر معظم انقلاب در زمینه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی توجه داشته باشند، چرا که اتحاد و انسجام شرط اصلی پیروزی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رضا طاهری، کارشناس و تحلیگر مسائل سیاسی در گفت و گو با عصرهامون؛ بیان کرد: امروز مسائلی چون تورم، گرانی، بیکاری و مشکلات دیگر اقتصادی برای هیچ کس پوشیده نیست و بیشتر اقشار جامعه با این مشکلات کم و بیش دست و پنجه نرم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر بخواهیم به ریشه مشکلات بپردازیم دو‌ مسئله عوامل خارجی نظیر تحریم ها و عوامل داخلی چون سو مدیریت ها را باید عنوان کنیم، این عوامل به هرحال باعث شده که بخش قابل توجهی از مردم، اعتبار و کارایی دولت به عنوان دستگاه اجرایی کشور مورد نقد قرار دهند و نارضایتی به وجود آید. حال، آن دسته از افراد، گروه ها، سازمان ها یا کشورهایی که مخالف جمهوری اسلامی هستند ،از این وضعیت پیش آمده استفاده می کنند و در صدد این هستند که از طریق تبلیغ به عدم شرکت در انتخابات به کل نظام صدمه بزنند.

این تحلیل گر مسائل سیاسی ادامه داد: مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال این مسئله هستند تا به اصطلاح عدم مشروعیت و مقبولیت نظام را در انتخابات برجسته کنند و از این طریق به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.
طاهری با اشاره به جریان نفوذ دشمن، گفت: بیش از چهل سال است که مردم در انتخابات مشارکت داشته اند و تا به حال مخالفان یا دشمنان جمهوری اسلامی نتوانسته اند، آن ها را از شرکت در این عرصه مهم منع کنند، انتخابات سال 1400 خیلی حساس است و جریانی که در مقابل جریان نفوذ دشمن قرار دارد باید بتواند به خوبی با این موضوع مقابله کند.
وی خاطر نشان کرد: امروز کشور به دولتی نیاز دارد که بتواند با مشکلات اقتصادی مبارزه کند، دولتی که بتواند شکاف ایجاد شده بین مردم و خود را از بین ببرد یا به حداقل برساند،یا دولتی که بتواند در جهت رفاه مردم گام های بیشتری بردارد.
این کارشناس مسائل سیاسی اذهان کرد: مردم سیستان و بلوچستان همیشه در راستای اهداف نظام گام برداشته اند، مردم و نخبگان بومی با همکاری دستگاه‌های دولتی و امنیتی نقش بسیار مهمی برای امنیت این منطقه ایفا کرده اند و در مجموع می توان گفت کارنامه این استان در مشارکت‌های انتخاباتی همواره رضایت بخش بوده است.
طاهری بیان کرد: منطقه خاورمیانه همیشه تحت نظر قدرت های بزرگ بوده است، هر وقت منافع قدرت های بزرگ ایجاب می‌کرده در همان راستا حرکت کرده و در نتیجه مردم این منطقه ضربه های شدیدی از جانب قدرت های بزرگ خورده اند. ایران نیز یکی از کشورهای بسیار مهم خاورمیانه محسوب می شود و یکی از مهمترین اهداف دشمن یا مخالفان ایران ضربه زدن به این کشور است که این ضربه ها به طرق مختلف صورت می‌گیرند.

وی اضافه کرد: مردم باید هوشیار باشند تا بتوانند با این نوع سیاست ها مقابله کنند و به توصیه های رهبر معظم انقلاب در زمینه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی توجه داشته باشند، چرا که اتحاد و انسجام شرط اصلی پیروزی است.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش جام جم آنلاین همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد