Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@04:15:33 GMT

«خانواده تهرانی» روی آنتن رادیو تهران

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۲۰۳۶

«خانواده تهرانی» روی آنتن رادیو تهران

برنامه جدید «خانواده تهرانی» از رادیو تهران با تمرکز بر خانواده، پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه جدید «خانواده تهرانی» با محوریت خانواده تدارک دیده شده است و به موضوعات و مسائل پیرامون خانواده می‌پردازد. خانواده از دیر باز بستر اولیه جامعه است و برنامه «خانواده تهرانی» با پوشش همه مسائل روز و مربوط به خانواده سعی دارد تا کیفیت زندگی خانوادگی و روابط بین افراد خانواده بهبود یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لوکیشن برنامه یک کتابفروشی (کافه کتاب) در دل یک پارک است، در این لوکیشن مجری برنامه حضور دارد و صاحبان کافه کتاب، بازیگران هستند که در خور موضوع برنامه و بخش‌های مختلف برنامه، شاهد دیالوگ‌ها و ایفای نمایش‌هایی بین آن‌ها و کارشناسان خواهیم بود.

کافه کتاب مشتریان پایه ثابتی هم دارد که با بازیگران و مجری، درخور موضوع برنامه درگیر نمایش و دیالوگ می‌شوند.

در هر برنامه شخصیت‌های گذری هم در کافه کتاب حضور پیدا می‌کنند که گفتگو بین آن‌ها یک آیتم خواهد شد. از این شخصیت‌ها می‌توان به مربی مهارت‌های گفتگو یا یک متخصص طب ورزشی که درباره حرکت‌های اصلاحی نشستن بچه‌ها پشت میز صحبت خواهد کرد و موارد متنوع دیگر اشاره کرد.

در هر برنامه بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، مهارت‌های زندگی و اجتماعی، جامعه شناسی، آسیب شناسی، معرفی کتاب و ... پیش بینی شده است. در بخش دیگری از برنامه «خانواده تهرانی» اخبار روز درباره خانواده ضمن اطلاع رسانی، تحلیل و بررسی می‌شود.

«خانواده تهرانی» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۱۵ به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبر‌های رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران نیز از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز برنامه‌های رادیو تهران قابل دسترسی است.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رادیو تهران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مشاوره خانواده خانواده تهرانی رادیو تهران کافه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات خط مقدم با ۷۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۶ عنوان چاپ اول بوده و باقی، تجدید چاپ هستند.

رونمایی از کتاب‌هایی ازجمله صنوبر، پروانه سوم، نامه‌ای از جنوب، نورا، صبح واقعه، کتب کنعان، پرتگاه، پشت پاشنه، رخت شو از جمله برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. همچنین برگزاری نشستی با موضوع چالش‌های تولید روایت از جبهه مقاومت برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

رونمایی و بررسی کتاب نامزد گلوله‌ها نوشته مرتضی سرهنگی به همراه نقد کتب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نمایشگاه کتاب توسط این ناشر پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • حمامی که کافه کتاب شد
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران