Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:24:23 GMT

بررسی «ساخت افزایشی فلزات» در وبیناری دانشجویی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۲۰۸۵

بررسی «ساخت افزایشی فلزات» در وبیناری دانشجویی

انجمن علمی دانشجویی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی پردیس فنی و مهندسی عباسپور، نخستین وبینار از سلسله وبینار های تخصصی «Mesbu Talk» با موضوع «ساخت افزایشی فلزات » را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "مقدمه ساخت فلزات افزایشی"، "انقلاب چهارم صنعتی"، "فراوری مواد با لیزر" و "فرصت‌ها و چالش‌ها" از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این وبینار مورد ارائه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با حضور و سخنرانی مهندس آرش افشاری ـ کارشناس ساخت افزایشی، روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ساعت ۱۶ تا ۱۸، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در برنامه و دریافت لینک ورود، به کانال انجمن مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی (http://t.me/MESBU۱) مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

دوستی در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد