Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:56:12 GMT

برخورد پلیس راهور همدان با خودروهای متخلف تشدید شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۲۲۵۶

برخورد پلیس راهور همدان با خودروهای متخلف تشدید شد

سرهنگ فرخ جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: آمار تیم های پلیس راهور از شب گذشته افزایش یافته و این تیم ها به همراه تیم های انتظامی و بسیج در میادین و مسیرهای پرترافیک و تردد شهر همدان حضور دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر نیروی انسانی حاضر در مناطق پرتردد، دوربین ها نیز اقدام به رصد مسیرها کرده و افرادی که از ساعت ۲۲ تا سه بامداد اقدام به تردد در سطح شهر کنند را جریمه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از شهروندان خواست به منظور قطع زنجیره کرونا از حضور و دور دور در سطح شهر خودداری کنند در غیر اینصورت پلیس آنها را اعمال قانون می کند.

سرهنگ جمالی گفت: برخی از رانندگان برای تردد در ساعات ممنوعه و در امان ماندن از جریمه پلیس اقدام به مخدوش کردن پلاک با گل مالی، استفاده از چسب و کثیف نگه داشتن پلاک می کنند که پلیس در صورت مشاهده این تخلف، خودرو را جریمه و راهی پارکینگ کرده و برای راننده پرونده قضایی تشکیل می دهد.

وی تاکید کرد: تعداد دوربین های ثبت تخلف شهرستان همدان افزایش یافته و شماری از آنها هوشمند هستند یعنی حتی در صورت مخدوش کردن پلاک، این دوربین ها توان تشخیص شماره انتظامی دقیق و اصلی وسیله نقلیه را دارند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تا روز گذشته به ۱۳ هزار و ۲۵۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۳ هزار و ۸۱۱ مورد افزایش یافته و متوفیان کرونا در استان همدان به یک هزار و ۷۶۱ نفر رسیده است.

هم اینک همه شهرستان های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان ویروس کرونا همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

کد خبر 849340 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای تعطیلات خبر مهم پليس راهور

دیگر خبرها

  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت