Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@23:17:33 GMT

تقدیر از حافظان سلامت منطقه 3 تهران

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۲۲۶۹

تقدیر از حافظان سلامت منطقه 3 تهران

خبرگزاری آریا - در هفته ملی سلامت از حافظان سلامت منطقه 3 تقدیر می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به آغاز هفته ملی سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار"ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" گفت: ویژه برنامه های این هفته با محوریت سلامت و تکریم حافظان سلامت در سرای محلات 12 گانه و پایگاه های سلامت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه سلامت در کنار امنیت دو رکن اساسی آرامش ذهنی جامعه به شمار می آید، بیان کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، اهمیت بهداشت و سلامت بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است به همین علت باید برای ایجاد خدمات بهداشتی با کیفیت و قابل دسترس برای عموم شهروندان همواره تلاش کرد.
کمالی نسب گفت: تلاش ما در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی به خصوص در حوزه سلامت این است که به مناسبت بزرگداشت این هفته به نیاز عمومی شهروندان توجه بیشتری شود و با همکاری و مشارکت همیشگی داوطلبین محلی دلسوز و مسئولیت پذیر، سازمان های دولتی، غیر دولتی و مردم نهاد به ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و جامعه کمک کرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 ابراز کرد: در راستای هفته ملی سلامت نسبت به شناسایی مراکز دارای قدمت و مرجع، انجمن های فعال و دارای دغدغه در امر سلامت و نیز افراد شاخص و باسابقه در حوزه سلامت اقدام شده، که در این بازه زمانی از زحمات آنان و همچنین کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت، پرسنل مرکز بهداشت شمال تقدیر و تشکر شد.
او افزود: همچنین از برنامه های این هفته در سطح منطقه می توان به اکران طرح های گرافیکی و اطلاع رسانی، انتشار مجموعه کلیپ های "اگه از من می شنوی"، برگزاری وبینار های آموزشی تخصصی، اجرای مسابقه داستان نیمه تمام، تقدیر از دبیران منطقه ای و محله ای کانون های اجتماع محور سلامت، تقدیر از تسهیلگران طرح همگام سلامت، برگزاری دوره های آموزشی مجازی اشاره کرد.
مراسم افتتاحیه به دلیل شرایط شیوع کرونا به صورت مجازی از طریق صفحه لبخند سلامت به آدرس: @labkhand_salamat1 روز چهارشنبه یکم اردیبهشت 1400 ساعت 10الی 12 برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که با حضور خسروی مشاور حوزه ایثارگران استاندار ایلام صورت گرفت، با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، افزود: عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی، پرداخت تسهیلات مسکن، اشتغال و خدمات ارائه شده به جامعه ایثارگران استان رضایت بخش است.

وی عنوان کرد: خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا افتخار بزرگی برای مسئولان است که این خدمات باید در طول سال استمرار داشته باشد.

بهرام نیا بیان کرد: از برنامه‌ها و اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای خدمات رسانی مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان حمایت خواهیم کرد.

استاندار ایلام، بر برگزاری جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با حضور شخص ایشان و پیگیری کامل و جامع مصوبات تاکید کرد و افزود: توجه جدی به ساخت زائر سرا در شهرستان‌های ایلام و مهران و اجرای پروژه ساختمان اقامتی و ایثار شهر ایلام ضروری است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز با تقدیر از حمایت‌های استاندار ایلام از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، گفت: در سال جاری برنامه ریزی خوبی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف از جمله در دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، پرداخت تسهیلات مسکن و اشتغال درنظر گرفته است، افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام امسال درصد اجرای برنامه‌های ماندگار فرهنگی در استان است.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط تقویم برنامه‌های فرهنگی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در حال تدوین است.

وی از اجرای کامل مصوبات دوره اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان خبر داد و گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن به جامعه ایثارگران استان نیز زمین واگذار شده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری آزمون مختص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد خبر داد و بیان کرد: این آزمون فرصت بزرگی برای اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است.

کد خبر 6088534

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند