Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بردبار گفت: ۳۱۳ نفر از افراد برگزیده مسابقه کتابخوانی «یگانه دهر» در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) با اهدای جوایز نفیسی تجلیل می شوند.

حجت الاسلام «هادی بردبار » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) همدان با همکاری ارگان‌های فرهنگی مرتبط، به جهت ترویج فرهنگ مهدویت و آشنایی بیشتر جامعه با ویژگی‌های شخصیتی حضرت حجت(عج)، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی از کتاب "یگانه دهر" تالیف حسن محمودی، نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) همدان افزود:  کتاب «یگانه دهر» با پرداخت به موضوعاتی همچون شناخت (باور قلبی)، یاد مدام امام، عشق امام، همراهی با امام، توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) منتشر شده است.

 

وی اظهار داشت: کتاب «یگانه دهر» با موضوع نگاهی نو به شناخت امام زمان (عج) تالیف حسن محمودی است که صفحه آرایی آن در 143 صفحه توسط مسعود سلیمانی صورت گرفته و از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) منتشر شده است.

 

حجت الاسلام بردبار گفت: پس از آن به ۳۱۳ نفر از افراد برگزیده در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه منتظران تنها با کسب معارف مهدوی می‌توانند گرفتار کفر، نفاق و جاهلیت نشوند، افزود: مهم‌ترین وظایف منتظران در عصر انتظار حضرت مهدی(عج) این است که با اعمال و رفتار خود عصر غیبت را به عصر ظهور تبدیل کنند و برای این امر شخص منتظر باید این زمان را مدیریت و برنامه‌ریزی کند.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) همدان بیان کرد: دشمنان اسلام در تلاش هستند تا شبهات و انحرافاتی بین مسلمانان و به‌وی‍ژه جوانان در خصوص مهدویت ایجاد کنند که در راستای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان باید به شیوه ائمه معصومین(ع) عمل کنیم و با ترویج فرهنگ مهدویت در جهت جلوگیری از ترویج نحله‌های فکری و انحرافی تلاش کنیم.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان مهدی موعود عج بنیاد فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)