Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@02:24:17 GMT

مرحله نهم لیگ سرود آغاز شد/ معرفی تک آهنگ بخشش

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۲۸۲۸

مرحله نهم لیگ سرود آغاز شد/ معرفی تک آهنگ بخشش

مرحله نهم لیگ سرود از پروژه‌های مرکز موسیقی«مأوا» با محوریت ایام گرامی ماه مبارک رمضان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله نهم لیگ سرود با محوریت ماه مبارک رمضان و انتخاب سرود «بخشش» در این مرحله آغاز شد.

قطعه در نظر گرفته شده برای این مرحله که با مدیریت مرکز موسیقی «مأوا» برگزار می‌شود، سرود «بخشش» است که فایل این اثر در دو گونه بی کلام و با کلام از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام دبیرخانه لیگ سرود مهلت ارسال آثار از بیستم تا سی‌ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و خلاقیت و نوآوری مهم‌ترین مولفه گروه‌ها برای شرکت در این بخش اعلام شده است.

«لیگ سرود» از جمله پروژه‌های مهم مرکز موسیقی «مأوا» است که طی ماه‌های اخیر با مدیریت اجرایی موسسه «سفیر آفتاب» آغاز شده است. پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان به نحو شایسته، افزایش رشد و توان گروه‌های سرودی، نشر سرود و سرودخوانی، کاهش هزینه‌های تولید سرود فاخر در گروه‌های سرود، معرفی گروه‌های سرود خلاق و با کیفیت، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با همه گروه‌های سرود در سراسر کشور و ارتقای سطح کیفی اجرای زنده سرود از مهم‌ترین اهداف این پروژه است.

غیر از هدایا و جوایز نقدی که برای گروه‌های شرکت‌کننده این لیگ در نظر گرفته شده، شرایط دیگری هم برای گروه‌های برگزیده سرود فراهم شده که طی آن به گروه‌های ممتاز از مزایای ساخت نماهنگ و گروه‌های دوم و سوم از مزایای ساخت تک قطعه بهره‌مند می‌شوند.این در حالی است که برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیر نظر استادان و هنرمندان شناخته شده موسیقی، برای گروه‌های برگزیده یکی دیگر از فعالیت‌هایی است که برای این پروژه ملی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نظر گرفته شده گروه های سرود لیگ سرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی این مسابقات روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و تمام ۱۶ تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان اولین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده‌ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.

گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان به قرار زیر است:

گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا
‌گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی
‌گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا
‌گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور ۲۳ بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردوهای آماده سازی همراهی می‌کنند.

کد خبر 6094931

دیگر خبرها

  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • رونمایی از سرود مریانج من
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران