Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:31:29 GMT

تقدیر از حافظان سلامت در هفته ملی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۲۹۶۰

تقدیر از حافظان سلامت در هفته ملی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم کمالی نسب معاون اموراجتماعی و فرهنگی با اشاره به آغاز هفته ملی سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار"ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم تر" گفت: ویژه برنامه‌های این هفته با محوریت سلامت و تکریم در سرای محلات ۱۲ گانه و پایگاه‌های سلامت برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه سلامت در کنار امنیت دو رکن اساسی آرامش ذهنی جامعه به شمار می‌آید، بیان کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، اهمیت بهداشت و سلامت بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است به همین علت باید برای ایجاد خدمات بهداشتی باکیفیت و قابل دسترس برای عموم شهروندان همواره تلاش نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی نسب اظهار کرد: تلاش ما در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی به خصوص در حوزه سلامت این است که به مناسبت بزرگداشت این هفته به نیاز عمومی شهروندان توجه بیشتری شود و با همکاری و مشارکت همیشگی داوطلبین محلی دلسوز و مسئولیت پذیر، سازمان‌های دولتی، غیر دولتی و مردم نهاد به ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و جامعه کمک نمود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ ابراز کرد: در راستای هفته ملی سلامت نسبت به شناسایی مراکز دارای قدمت و مرجع، انجمن‌های فعال و دارای دغدغه در امر سلامت و نیز افراد شاخص و باسابقه در حوزه سلامت اقدام شده، که در این بازه زمانی از زحمات آنان و همچنین کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت، پرسنل مرکز بهداشت شمال تقدیر و تشکر شد.

وی افزود: همچنین از برنامه‌های این هفته در سطح منطقه می‌توان به اکران طرح‌های گرافیکی و اطلاع رسانی، انتشار مجموعه کلیپ‌های "اگه از من می‌شنوی"، برگزاری وبینار‌های آموزشی تخصصی، اجرای مسابقه داستان نیمه تمام، تقدیر از دبیران منطقه‌ای و محله‌ای کانون‌های اجتماع محور سلامت، تقدیر از تسهیلگران طرح همگام سلامت، برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی اشاره کرد.
مراسم افتتاحیه به دلیل شرایط شیوع کرونا به صورت مجازی از طریق صفحه لبخند سلامت به آدرس:
@labkhand_salamat۱ روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰الی ۱۲ برگزار شد.

بیشتربخوانید

سراها و خانه های سلامت ناحیه هفت میزبان شهروندان هستند 80 برنامه اجرایی به مناسبت هفته سلامت مردان در منطقه 11 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته ملی امنیت کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان