Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: حال مس رفسنجان خوب است، خواهشا خرابش نکنید، ما تلاش می‌کنیم، زحمت می‌کشیم و الان جلوتر از هدفمان نتیجه می‌گیریم.

علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه مدتی پیش به علت ابتلا به کرونا قرنطینه شده بود و اکنون وضعیت سلامتی او چگونه است، اظهار داشت: دو هفته در قرنطینه بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته اول مشکلی نداشتم اما در هفته دوم دچار برخی علائم شدم و عرق سرد داشتم که تحت نظر پزشک دوران درمانی را پشت سر گذاشتم. الان یک هفته است از قرنطینه خارج شده‌ام. مشکلی ندارم و خداراشکر حالم خوب است.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در مورد وضعیت سلامتی این تیم گفت: دو عضو کادر فنی ما مبتلا به کرونا هستند که الان در قرنطینه حضور دارند. بقیه اعضای تیم مشکلی ندارند. هر 10 روز تست PCR می‌گیریم تا وضعیت تیم مشخص باشد. هر کسی هم بخواهد نزدیک تیم شود حتی اگر خود من هم چند روز کنار تیم نباشم و بخواهم در ادرو حاضر شوم باید تست بدهد. در کل پروتکل‌های بهداشتی را به صورت دقیق رعایت می‌کنیم.

وی در خصوص شرایط مس رفسنجان در آستانه بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان، عنوان کرد:چند بازیکن مصدوم داریم اما آماده بازی با نفت مسجد سلیمان هستیم. با توجه به شرایط کرونایی از فدراسیون فوتبال خواهش کردیم بازی در مسجد سلیمان را به تعویق بیندازند اما با این درخواست موافقت نشد. محمود فکری تیم بسیار خوبی دارد. این تیم مقابل سپاهان هم خوب بازی کرد و سرحال بود. بازی کردن در مسجد سلیمان کار سختی است با این حال تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم و با دست پر به رفسنجان برگردیم.

علیزاده در مورد عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: واقعا به خودم بالیدم و لذت بردم. هیچ موقع فوتبال ایران را در این سطح ندیدم. هر 4 تیم پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور عملکرد خوبی داشتند و واقعا لذت بردم. ان‌شاالله همه از گروه‌شان صعود کنند. ولی به نظرم دور بعدی کار سختی دارند. شرایط برای تیم‌های ما مقابل حریفانشان برابر نیست. به عنوان مثال دو سه بازیکن النصر که حریف فولاد بود، به اندازه کل بودجه نماینده کشورمان است. ضمن اینکه ما باید از لحاظ سخت‌افزاری فوتبالمان را ارتقا بدهیم تا میزبانی‌ها را داشته باشیم.

وی در خصوص این که شایعه شده محمد انصاری با قراردادی 14 میلیارد تومانی به مس رفسنجان پیوسته گفت: باشگاه مس رفسنجان چنین پولی هیچ وقت به هیچ بازیکنی نمی‌دهد. هر کسی می‌گوید رقم قرارداد انصاری این بوده بیاید و رو کند. ما هم در این صورت حاضریم قرارداد او را رسانه‌ای کنیم. از کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند شکایت می‌کنیم و به صورت قانونی جلو می‌رویم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان افزود: حال مس رفسنجان خوب است، خواهشا خرابش نکنید. ما تلاش می‌کنیم، زحمت می‌کشیم و الان جلوتر از هدفمان نتیجه می‌گیریم. هدفمان این بود که در سال اول رتبه دوازدهم یا سیزدهم باشیم اما الان تیم‌مان در رتبه پنجم جدول قرار دارد. خواهشا ما را به حاشیه نبرید. تیم‌هایی مانند مس رفسنجان، گل‌گهر، ذوب‌آهن و... به درد لیگ برتر و فوتبال ما می‌خورند. این‌ها تیم‌هایی هستند که خوب کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و بدهی نمی‌آورند. اجازه بدهید کارمان را پیش ببریم و نتیجه بگیریم.

وی تصریح کرد: برنامه پنج ساله داریم و به سهمیه آسیایی در سال‌های آینده فکر می‌کنیم. قصد داریم از نظر امکانات و سخت افزار کارهای خوبی انجام بدهیم، به عنوان مثال می‌خواهیم چمن هیبریدی نصب کنیم که کسی در ایران ندارد و از این چمن در بهترین کشورهای اروپایی استفاده می‌شود. ما در حال انجام کارهای خوبی هستیم و دوست داریم به فوتبال ایران کمک کنیم.

لینک کوتاه: asriran.com/003H26

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: باشگاه مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!

معاون علمی رئیس جمهور گفت: در یک کارگروه تخصصی با دستور رئیس جمهور و بعد از ۸ جلسه تخصصی درباره هواپیمای جت ۷۲ نفره به این نتیجه رسیدیم که این پروژه به دلایل متعدد پروژه‌ای نیست که جوابگوی صنعت هواپیمایی کشور باشد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سالیانه دکتر روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در محل معاونت علمی برگزار شد.

دهقانی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در این نشست درباره آخرین وضعیت پروژه ساخت هواپیمای جت 72 نفره ایران گفت: در رابطه با پروژه هواپیمای 72 نفره باید بگویم که ایران یکسری هواپیماهای آی آر 140 یا همان ایران آنتونوف 140 در یک دوره‌ای با اکراین تعریف کرد و این هواپیماها بعضاً در کشور ساخته شدند و 5 فروند نیز وجود داشت و روابط با اکراین و  سوانحی که هواپیما داشت باعث توقف پروژه شد.

دهقانی گفت: یک بحثی مطرح شد که برپایه همان هواپیما یک ارتقایی در بال، بدنه و موتور انجام شود و یک بازطراحی انجام شود باتوجه به اینکه اجزای هواپیما را داریم یعنی 8 تا هواپیمای 140 را داریم یک هواپیمای جت 72 نفره طراحی و ساخته شود.

معاون علمی رئیس ‌جمهور گفت: این پروژه تعریف شد و در دوره قبلی معاونت علمی به عنوان یک پروژه دانشگاهی که 5 تا شرکت دانش‌بنیان نوپا نیز به این پروژه کمک می‌کردند تعریف شد.

وی گفت: رشته بنده و تخصص بنده هوا و فضا است و ما از این پروژه بازدید کردیم که پروژه بسیار خوبی بوده و از نظر تحقیقاتی تیم بسیار خوبی دارد و کمک کرده است تا تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کنار یکدیگر جمع شوند و کارهایی انجام دهند.

دهقانی تأکید کرد: پروژه از لحاظ حجم فنی و حجم کارهای انجام شده و از نظر زیرساخت‌های موجود در کشور اصلاً زیرساخت نداریم. فرض کنید که زیرساخت داشته باشد اگر یک هواپیمای ارتقایافته را به میدان بیاوریم آیا کسی سوار آن خواهد شد؟

پرداخت 3 همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها

معاون علمی رئیس ‌جمهور خاطرنشان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که مجموعه وزارت دفاع یک برنامه بسیار خوبی دارد تا این هواپیماها را با یک تغییر طراحی تحت هواپیمای ترابری سیمرغ استفاده کند و یک فروند از آن نیز پرواز کرد.

وی ادامه داد: امروز خود سیمرغ نیز برای تأمین قطعات اولیه و بدنه‌ةای اولیه مشکل دارد چه برسد که بدنه آن تأمین شده و به سراغ هواپیمای 72 نفره برود. 

وی تأکید کرد: لذا مطلقاً در یک کارگروه تخصصی که با دستور رئیس جمهور شکل گرفت و بعد از 8 جلسه تخصصی درباره بحث هواپیما به این نتیجه رسیدیم که پروژه هواپیمای 72 نفره به دلایل متعدد از جمله نبود هواپیماهای پایه که می‌خواهد ارتقا پیدا کند و دلایل دیگر، پروژه‌ای نیست که جوابگوی صنعت هواپیمایی کشور باشد.

دهقانی گفت: تصمیم کارگروه این بود که ما در هواپیماسازی شرکت‌های دانش‌بنیان ویژه ای داریم که این شرکت‌ها توانمندی‌های زیادی دارند. به جای اینکه مثل خودروسازی از قسمت‌های آسان‌تر مثل بال و بدنه شروع کنیم به سراغ قسمت‌های کم‌حجم‌تر و ارزشمندتر برویم که اصطلاحاً به آن LVHV می‌گویند. مثل‌های سیستم‌های ناوبری، سیستم‌های هدایت، ابزارهای موتور، تجهیزات موتور،‌ ارابه فرود و ... از جمله این قسمت‌ها است.

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: ساخت هواپیماسازی کار ساختی نیست بحث گرفتن استانداردهای جهانی نیز بسیار مهم است و بایستی با کشورهایی که روابط خوب داریم کنسرسیوم تشکیل بدهیم و در دنیا نیز همه هواپیماسازهای اصلی کنسرسیوم تشکیل می‌دهند.

وی گفت:‌ جمع‌بندی کارگروه این است که به عنوان عضوی از کنسرسیومی بزرگ که بخش بسیار خوبی از آن هواپیماسازی روسیه است بتوانیم در یک هواپیمای جدید روسیه و مشغول کار است در یک بخشی از آن مشارکت کنیم.

دهقانی تأکید کرد: هر زمانی توانستیم در زمینه‌های مختلف فنی، تهیه تجهیزات و زیرساخت‌ها به یک ایده‌ال مناسب برسیم یک کنسرسیوم تشکیل خواهیم داد.

معاون علمی رئیس جمهور گفت: تیم ساخت هواپیمای 72 نفره بسیار تیم خوب و ارزشمند بود و کارهای خوبی کرده بود. مجموعه صنایع هوایی پذیرفت که از این تیم در پروژه‌های هواپیمایی حمایت کند و مجموعه معاونت علمی نیز تاکنون کمک‌های بسیار زیادی را به این مجموعه کرده است.

وی تأکید کرد: از نظر ارزش دلاری به پول امروز نزدیک به 500 تا 1 میلیون دلار هزینه‌ای بوده که برای پروژه‌ در سال‌های اخیر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم