Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار استقلال برابر الدحیل، جدال فرشید اسماعیلی و ریگی با علی کریمی دیدنی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال تهران در دومین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر الشرطه عراق با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیده و صدرنشین گروه خود شود.
تیم های الاهلی و الدحیل نیز که در گروه استقلال قرار دارند روز گذشته به تساوی دست پیدا کردند و حالا استقلال می تواند روز چهارشنبه با پیروزی برابر الدحیل هم صدرنشینی خود را تداوم ببخشد و هم فاصله خود را با الدحیل بیشتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار استقلال و الدحیل برای هر دو تیم بسیار حساس خواهد بود اما جذابیت بیشتر این دیدار بر می گردد به حضور علی کریمی هافبک سابق استقلال که چهارشنبه شب باید به مصاف هم بازی های سابق خود برود.

فرشید اسماعیلی که در دیدار برابر الاهلی و الشرطه دروازه آنها را باز کرده است به طور حتم شب سختی را برابر الدحیل سپری خواهد کرد. کریمی که پاییز سال ۹۹ از استقلال راهی قطر و تیم الدحیل شده است یکی از مهره های خوب الدحیل است و چهارشنبه شب مقابل استقلا‌ل تقابل جدی و دیدنی با هافبک های استقلال خواهد داشت.

یکی از بازیکنانی که می تواند در مهار کریمی موفق باشد فرشید اسماعیلی است. به طور حتم او بیشتر از سایر بازیکنان در این دیدار با کریمی رو در رو خواهد شد. اسماعیلی که این روزها از آمادگی بالایی برخوردار است همراه با مسعود ریگی جدال سختی برابر هافبک های الدحیل خواهند داشت و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که کریمی برابر اسماعیلی و ریگی موفق خواهد بود یا این دو بازیکن کاملا کریمی را از کار انداخته و باعث پیروزی دوباره استقلال در لیگ قهرمانان خواهند شد.

تیم فوتبال استقلا‌ل تهران روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الدحیل علی کریمی فرشید اسماعیلی ریگی الدحیل دیدار استقلال برابر الدحیل ریگی علی کریمی فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر