Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای معارف سیما بر لزوم دعای دست جمعی برای رفع بلیه کرونا در شب های قدر تاکید کرد و از برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم معنوی این شب‌ها خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی سیما؛ جلسه شورای معارف به صورت حضوری و مجازی با نمایندگان شبکه های صداوسیما و اماکن مقدسه با موضوع تبیین برنامه های شب‌های قدر و ارتباط زنده با اماکن مقدسه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای معارف سیما در این جلسه با اشاره به فرصت گرانبهای شب های قدر بر لزوم برنامه ریزی صحیح بر محور تواصی به حق و صبر و بهره مندی مردم از فیوضات شبهای قدر در صداوسیما تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونا مردم می توانند از طریق شبکه های سیما در حال و هوای حرم های مطهر درکربلا، مشهد، قم و ... قرار بگیرند و اعمال شب‌های قدر را در منازل و از طریق رسانه انجام دهند.

جواد شیخ اکبری همچنین با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی مردم، پرداختن به پویش اجتماعی «مردم ماه» و دعوت از مردم به کار خیر و معرفی خیرین را از دیگر برنامه های صداوسیما در این شب ها عنوان کرد.

در این جلسه که نمایندگان اماکن مقدسه به صورت مجازی حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، آقای موسوی کیا مدیرموسسه صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین آمره، مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آقای دانش، مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران، هریک برنامه های شب های قدر این اماکن مقدس را تشریح کردند و در ادامه نمایندگان شورای معارف در شبکه های سیما نقطه نظرها و برنامه های خود را برای این ایام بازگو کردند.

لینک کوتاه: asriran.com/003H2B

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شورای معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: لازم است پیگیری شود که صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: درخواست من این است که در بحث بازدیدها از پروژه‌های شهری، شهردار و مدیران مناطق اقدام کنند و مشخص شود چند روز این پروژه‌ها برای به ثمر رسیدن طول می‌کشند.

وی با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: پیگیری شود که بحث صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است و اگر برای بازدید با کمبود نیرو مواجه هستند، نیروی حجمی به‌کار گرفته شود.

کد خبر 748746

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • "عمره مفرده" چه اعمالی دارد؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان