Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۱۳۰ هزار کتاب و محصولات فرهنگی در قالب طرح تمیم تجهیز می‌شوند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور با بیش از یک‌صد و 30 هزار جلد کتاب و محصولات فرهنگی در ابتدای سال 1400 تجهیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصولات در قالب طرح «تمیم» (تأمین محتوای یک‌پارچه مراکز کانون) شامل کتاب‌های برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان از تولیدات کانون و دیگر ناشران حوزه کودک، کتاب‌های چاپ اول کانون پرورش فکری، مجموعه «چهل قصه»، و... به تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون ارسال می‌شود.

شش عنوان کتاب‌ برگزیده‌ جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان در فصل پاییز و زمستان 1399، از هر عنوان پنج هزار نسخه در اختیار کتابخانه‌های کانون قرار می‌گیرد.

همچنین بیش از 14 عنوان از کتاب‌های چاپ اول کانون پرورش فکری از هر عنوان پنج هزار نسخه به مراکز فرهنگی هنری کانون در قالب طرح تمیم ارسال می‌شود.

مجموعه آموزشی «چهل قصه» نیز (شامل چهار عنوان کتاب ویژه خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال و چهار دی‌وی‌دی قصه‌گویی با روایت هنرمندان و قصه‌گویان کانون همراه بروشور) از دیگر محصولاتی است که علاوه بر ارسال به 31 انجمن قصه‌گویی کانون در سراسر کشور، دو سری نیز برای هزار مرکز فرهنگی هنری کانون ارسال خواهد شد.

فاضل نظری از کانون پرورش فکری می‌رود/ انتقاد از بلاتکلیفی هیئت مدیرهسروش صحت دبیر هنری جشنواره قصه‌‌گویی کانون پرورش فکری شدکشف و آموزش استعدادهای برتر سرود - نمایش در کانون پرورش فکری

طرح «تمیم» به منظور حمایت از تولید کتاب حوزه کودک و نوجوان و پاسخ به نیاز مخاطبان کتابخانه‌های کانون پرورش فکری از بهار سال 99 آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب کانون پرورش فکری کتاب کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی، گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید، گفت: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان «دوست من کتاب» از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

عاطفه زارعی گفت: هیئت داوران این جشنواره از استادان برجسته ادبیات کودکان و نوجوان، مانند مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

او گفت: مراسماختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن‌سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود، گفت: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟