Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@06:42:06 GMT

نوجوانان با فیلمبرداری فیلم کوتاه آشنا می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۳۴۳۹

نوجوانان با فیلمبرداری فیلم کوتاه آشنا می‌شوند

ساعد نیک ذات عکاس و مدیر فیلمبرداری سینما در جدیدترین جلسات آموزش مجازی از پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، هنرجویان این گروه سنی را با فیلمبرداری فیلم کوتاه آشنا می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، سه جلسه از آموزش‌های مجازی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به مبحث «آشنایی با فیلمبرداری» اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدریس این آموزش‌های برخط را که در صفحه اینستاگرام المپیاد به نشانی @olymp.film.fe برگزار می‌شود، ساعد نیک ذات برعهده دارد.

اولین جلسه آموزش «آشنایی با فیلمبرداری» عصر امروز(چهارشنبه ۱ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ و جلسات دوم و سوم آن روزهای یکشنبه ۵ و چهارشنبه ۸ اردیبهشت در همین ساعت در صفحه اینستاگرام المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران برگزار می‌شود.

آموزش‌های مجازی المپیاد به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با همراهی یونیسف روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۷ در جریان برگزاری است. بهره‌گیری از این جلسات برای عموم آزاد بوده و جزییات و اخبار مربوط به آن در سایت و اینستاگرام انجمن به نشانی www.iycs.ir  و @iycs.ir در دسترس قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003H2A

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور

سیده زهرا (آلما) حسینی وزنه بردار مازندرانی، ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر کشور شد.

این وزنه بردار چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان با ثبت رکورد مجموع ۱۵۵ کیلوگرم با ارزش‌ترین رکورد روز اول را ثبت کرد.

حسینی در حرکت یک ضرب ۷۰ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب هم ۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد، تا در یک ضرب، دو ضرب و مجموع مدال طلا بگیرد.

میزان اختلاف رکورد مجموع سیده زهرا (آلما) حسینی با نفر دوم هستی صدیقی از اصفهان ۲۵ کیلوگرم بود.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور از دیروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

در بخش نوجوانان ۵۳ وزنه‌بردار و در بخش جوانان نیز ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور در این مسابقات رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون