Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون رضوی کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از نصب تابلوهای راهنما و هشداردهنده در مجموعه فرهنگی گردشگری شهدای خلیج فارس خبر داد و گفت: با توجه به جایگاه استراتژیک مجموعه فرهنگی، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس به عنوان یکی از پر مخاطب‌ترین مراکز گردشگری شهری کلانشهر تهران که روزانه میزبان هزاران نفر از گردشگران شهری ایرانی و خارجی است، خوانایی مسیرهای مجموعه به منظور راهنمایی گردشگران و همچنین نصب تابلوهای ایمنی و هشداردهنده به منظور افزایش ضریب ایمنی و حفظ سلامت شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشاهدات میدانی کارشناسان ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت، نشان می‌داد بسیاری از تابلوها در پهنه ساحلی دریاچه، دچار پوسیدگی و فرسودگی شده بودند و از طرفی بخش اعظمی از پهنه ساحلی دریاچه از سال ۱۳۹۲، (زمان تأسیس دریاچه)، تاکنون، فاقد علائم راهنما و هشداردهنده بود که امسال تعداد ۵۱۴ تابلوی جدید تحت عنوان راهنما، هشدار دهنده و اخباری با صرف اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال از منابع داخلی با دو زبان فارسی و انگلیسی در سطح مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس نصب شد.

رضوی کیا با اشاره به اینکه تابلوهای راهنما و هشداردهنده به عنوان واسطه‌های تصویری برای انتقال پیام به شمار می‌روند، گفت: تجربه نشان می‌دهد نصب این تابلوها نقش مهمی در کاهش حوادث به ویژه در فضاهای شهری دارد.

مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با بیان اینکه همچنین به منظور سهولت گردشگران، تابلوهای راهنمای مستقر در ورودی‌های اصلی دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) به‌روزرسانی و تعویض شد، اضافه کرد: با توجه به اینکه نقشه‌های قدیمی متعلق به زمان افتتاح فاز دو دریاچه در سال ۱۳۹۴ بود و نیز با توجه به گستردگی مجموعه و به منظور سهولت گردشگران و شهروندان مراجعه‌کننده به مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس، نقشه‌های شماتیک دریاچه که تمامی امکانات مجموعه در آن مشخص شده است، در سه ورودی اصلی دریاچه طراحی و نصب شد.

وی با اشاره به تأمین روشنایی معابر، فضاها و ابنیه ها مجموعه فرهنگی گردشگری شهدای خلیج فارس افزود: وضعیت روشنایی در مجموعه آن طور که باید مناسب نبود به همین دلیل تعداد ۲۴۴ پروژکتور، ۲۰۰۰ عدد لامپ کم مصرف و ۱۰ عدد برج نوری با هزینه‌کرد مبلغی بالغ بر ۸۰۵ میلیارد ریال در مجموعه نصب شد و بیش از ۹۸ درصد از سطح مجموعه، تحت پوشش سیستم روشنایی قرار گرفت.

کد خبر 5194664

منبع: مهر

کلیدواژه: دریاچه شهدای خلیج فارس شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا واکسن کرونا زلزله وزارت آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش بینی وضعیت هوا تهران شورای شهر پرونده قضایی دریاچه شهدای خلیج فارس مجموعه فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد

موضوع تغییر نام باشگاه استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد و آبی‌پوشان با همان نام گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

طرفداری | باشگاه استقلال روز 5 اردیبهشت ماه به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و این هلدینگ با در اختیار گرفتن 85 درصد مالکیت آبی‌پوشان، عهده‌دار امور این باشگاه شد.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی مبنی بر تغییر نام باشگاه مطرح شد و حتی عبدالعلی علی عسکری رئیس هلدینگ خلیج فارس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نام باشگاه به زودی به «استقلال خلیج فارس» تغییر خواهد کرد. با این وجود بعد از بررسی‌های به عمل آمده این موضوع منتفی شده و قرار است این تیم با همان نام «استقلال» و پسوند «تهران» در مسابقات مختلف حضور داشته باشد.

پیش از این پسوند «ایران» از انتهای نام باشگاه حذف شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • خبر جدید پتروشیمی خلیج فارس درباره تغییر نام استقلال
  • ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
  • پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد
  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • دستمزد راهنمایان گردشگری برای ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد راهنمایان گردشگری برای ۱۴۰۳ مشخص شد
  • دستمزد راهنمایان گردشگری مشخص شد