Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@18:07:41 GMT

دستمزد ۸۸ هزار تومانی مبنای وصول حق بیمه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۳۵۴۱

دستمزد ۸۸ هزار تومانی مبنای وصول حق بیمه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، محمدی، مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: حداقل دستمزد روزانه مبنای وصول حداقل دستمزد روزانه، مبنای وصول حق بیمه ۱۴۰۰حق‌بیمه در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۸۸۵ هزار و ۱۶۵ ریال تعیین شد.

 او افزود: تمام پرداختی‌های آن دسته از بیکاران که تاریخ وقوع بیکاری آنان از تاریخ ۱/۱/۱۴۰۰ به بعد است با رعایت حداقل دستمزد سال‌جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی گفت: همچنین پرداختی‌های آن دسته از مقرری‌بگیران سنوات قبل که در سال‌جاری ادامه می‌یابد و مبلغ آن کمتر از حداقل دستمزد سال ۱۴۰۰ باشد، تا مبلغ حداقل دستمزد سال ۱۴۰۰ ترمیم می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی، حداکثر دستمزد مبنای کسر حق‌بیمه را نیز در سال ۱۴۰۰ براساس مصوبات شورای عالی تأمین‌اجتماعی و هیأت امنای سازمان تأمین‌اجتماعی، ۷ برابر حداقل دستمزد روزانه اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه بیکاری حداقل دستمزد سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی