Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:28:24 GMT

مرکز بیماری‌های تنفسی در بیمارستان ها راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۳۷۳۹

مرکز بیماری‌های تنفسی در بیمارستان ها راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

وی گفت: مطالعات و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد بیش از نیمی از موارد انتقال ویروس کرونا از طریق بیماران بدون علامت یا کم علامت صورت می‌پذیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: نباید تصور کرد، فقط افرادی که بیمار هستند باید قرنطینگی را رعایت کنند و افراد به ظاهر سالم می‌توانند مراوده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: افراد به ظاهر سالم نیز باید در مراودات خود فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و حتماً از ماسک استفاده کنند و تا حد امکان با دیگران مراوده نداشته باشند یا آن را به حداقل ممکن برسانند.

وی ضمن تاکید بر رعایت قرنطینه معکوس با توجه به بالا بودن بار ویروس کرونا در جامعه به ویژه از سوی بیماران زمینه‌ای، سالمندان و مادران باردار، گفت: ابتلاء به بیماری کرونا در این سه قشر می‌تواند منجر به بستری طولانی مدت، عوارض جدی تر و حتی مرگ و میر آنها شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از مردم بویژه گروه‌های در معرض خطر درخواست می‌شود، طی دو تا سه هفته آینده از هرگونه مراوده انسانی پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: همچنین به کسانی که طی دو تا سه هفته گذشته درمان سرپایی یا مراقبت خانگی را انجام و هنوز بهبود نیافته‌اند توصیه می‌شود، به پزشکان مراکز منتخب مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: در تمامی بیمارستان‌های استان، مرکز بیماری‌های تنفسی راه اندازی شده و بیماران با مراجعه به این مراکز می‌توانند بستری زودهنگام شوند و سیر درمان آنها به خوبی پیش برود.

کد خبر 5194690

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونایی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود