Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:43:34 GMT

شناسایی ۲۶۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۳۷۴۳

شناسایی ۲۶۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلیرضا مروجی، بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۱۵۸ هزار و ۵۴۳ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: ۹ هزار و ۹۲۷ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بستری شدن ۶۱۳ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: ۵۰ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و ۱۱ بیمار نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته ۲۲ و حداکثر سن آنها ۸۸ سال بوده است، ابراز داشت: ۵۰ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان و ۱۱ نفر اهل شهرستان آران و بیدگل بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۴۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۲۹۶ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۴۵ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری ۵۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۵۱ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و پنج نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت یک مرد ۷۶ ساله بر اثر ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۲۶۵ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۲۰ هزار و ۳۸ مورد افزایش یافت.

کد خبر 5194688

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا ویروس کرونا آمار کرونا علیرضا مروجی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونایی اردبیل منطقه کاشان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ متخصص بیماری‌های داخلی و مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در استان همدان ۲۶۹ بیمار مبتلا به هموفیلی داریم که ۱۹۴ نفر از آنها نیازمند دریافت دارو به صورت مستمر هستند.

طوس کیانی افزود: این بیماری نوعی اختلال در خونریزی به طور وراثتی است و بیشتر با علائم کاهش انعقاد خون و کبودی‌های بدن پس از ضربه مشخص می‌شود.

به گفته این متخصص داخلی، هموفیلی با خونریزی مفصلی و تغییر شکل مفاصل و گاهی گوارشی و مغزی همراه می‌شود.

دکتر کیانی افزود: راه درمان این بیماری دریافت فاکتور‌های خونی به ویژه فاکتور‌های ۸ و ۹ است که از فراوده‌های خونی در کشور ما هم تهیه می‌شود و با تزریق به بیمار منتقل می‌شود، تا آنزیم‌های خون مبتلا به هموفیلی مشابه افراد سالم شود.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است