Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر روز جمعه ۳ اردیبهشت ماه باید به مصاف کراپ الوند قزوین برود. گیتی پسندی‌ها در بازی با کراپ هم چند نفر از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و این تیم همچنان از کمبود بازیکن رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل دست وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای بازی با کراپ الوند قزوین کاملا بسته است.

ظاهرا شمسایی قصد دارد همانند بازی گذشته، دوباره برای گیتی پسند به میدان برود تا از این طریق بتواند هم به تیمش شوک وارد کند و هم کمبود بازیکن در این تیم زیاد به چشم نیاید. هر چند خود شمسایی هنوز به این خبر واکنشی نشان نداه است، اما به نظر می رسد او قصد دارد شانس خودش را بار دیگر در زمین مسابقه امتحان کند.

بیشتر بخوانید

ملی پوش تیم فوتسال کراپ بازی با گیتی پسند را از دست داد

شمسایی در بازی گذشته گیتی پسند برابر مس سونگون دقایقی برای تیمش به میدان رفت و با این کار موفق شد یک شوک مثبت به تیمش وارد کرده و نتیجه هم این شد که گیتی پسند توانست با نتیجه پر گل ۴ بر صفر مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال وحید شمسایی گیتی پسند اصفهان تیم فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در مراسم استقبال از علی اکرمی که جمعی از مسئولان و ورزش دوستان حاضر بودند، مادر شهید الداغی از اهدائ قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های اسیا ابراز خوشحالی کرد و گفت: اصلا چینین انتظار نداشتم و با شنیدن این خبر از سوی آقای شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال بسیار خوشحال شدم چرا که ما خانواده‌ای ورزشی هستیم و حمیدرضا نیز بازیکن رشته هندبال بود و بنده در شب‌هایی که او و برادرش از مسابقات برمی گشتند بیدار منتظرشان بودم.

اکرمی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان نیز گفت: قبل از قهرمانی قول داده بودیم که اگر قهرمان اسیا شویم قهرمانی خود را تقدیم خانواده شهید الداغی کنیم که چنین شد و بسیار خوشحالم از این کار توسط اعضائ تیم و سرمربی تیم آقای شمسایی که این اقدام را انجام داد.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • روایت وحید شمسایی از اعزام تیم فوتسال همزمان با حمله به اسرائیل
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد