Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مراسم باشکوه وداع با سردار فاتح نبل و الزهرا با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در رشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ امروز با حضور در مراسم باشکوه وداع با سردار فاتح نبل و الزهرا در رشت شخصاً پیام تسلیت خود را به خانواده این سردار سرافراز جهان اسلام رساند و سربند "یا‌ حضرت عباس(ع)" را بر پیشانی فرزند ایشان بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از همرزمان سردار محمدعلی حق‌بین امروز با حضور در این مراسم با یار و یاور قدیمی خود وداع کردند و در عین حال با این سردار سرافراز جهان اسلام پیمان بستند که راه او را ادامه می‌دهند و تا پای جان در سنگر ولایت و امامت در کنار امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و شهدا خواهند ماند.

سردار حق‌بین در قامت فرماندهی مدافعان حرم گیلانی، پرچم دینداری مردم و فرزندان شجاع سرزمین میرزاکوچک را برافراشت و مردم این دیار ولایتمدار هرگز زحمات، مجاهدت‌ها و روایت‌های شیرین او را فراموش نخواهند کرد و نسل آینده به این سردار جبهه مقاومت که عروج شهادت گونه داشت افتخار می‌کنند.

سردار حق‌بین در گفت‌وگو با تسنیم: به توان بازدارندگی رسیده‌ایم / در هر سطحی با دشمن مقابله می‌کنیموداع با سردار فاتح نبل و الزهرا در رشت / پیکر سردار حق‌بین به زادگاهش منتقل شددر رثای سردار فاتح "نبل و الزهرا" /"حاج قاسم" کدام فرمانده را "فاتح خیبر جبهه مقاومت" نامید؟+ تصاویر

سرتیپ دوم پاسدار بهروز دولتی فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان نیز در مراسم وداع با سردار فاتح نبل و الزهرا اظهار داشت: ادامه‌دهنده راه ایشان خواهیم بود و به دشمنان و استکبار جهانی اعلام می‌کنیم هر پرچمی که از دست توانای سرداری بیفتد، سرباز و سرداری دیگر آن پرچم را بلند خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، مراسم تشییع پیکر سردار حق‌بین فردا ساعت 9 صبح در شهرستان شهیدپرور لنگرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/612/ش

   

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار حق بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود