Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکنسین چاپ جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت آشنا به سیستم چاپ و صحافی دیجیتال دارای دو سال سابقه ی کار کارگر انبار جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت برای بسته بندی کتاب منظم و متعهد سن زیر 40 سال از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس واتساپ: 09331525065 ایمیل: Houzenoghre@gmail.com آدرس: انقلاب- خیابان وصال شیرازی- نرسیده به بلوار کشاورز- کوچه قائمی- پلاک4- زنگ1

 

پربیننده ترین جزییات استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر استخدام طراح گرافیست و متخصص SEO در شرکت پیشتازان فناوری سیب طلایی در تهران استخدام کارشناس فروش، طراح و کارشناس پیش از چاپ و کارمند اداری در تهران استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در فروشگاه اینترنتی گروچا در شورآباد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز کارگر برای کارگران تعطیل است

کارگران مشمول قانون کار روز کارگر امسال بر اساس قانون کار مانند سال‌های گذشته تعطیل هستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در ماده 63 قانون کار جمهوری اسلامی ایران روز 11 اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت روز کارگر ثبت شده است. امسال روز کارگر در تاریخ جهانی 12 اردیبهشت ماه است که این روز برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی به حساب می‌آید.

طبق ماده 63 قانون کار، کارفرمایان حق به کارگیری کارگران خود را در این روز ندارند، مگر آنکه حضور آنان با توافق کارگر و پرداخت اضافه‌کاری روز تعطیل میسر شود.

بنابراین، هفته جاری روز سه شنبه 11 اردیبهشت مطابق قانون کار جمهوری اسلامی روز کارگر و  چهارشنبه مصادف با 12 اردیبهشت‌ماه روز جهانی کارگر است که یکی از این دو روز  برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی باید منظور شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳