Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از تعیین تکلیف نهایی متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی و تخصیص پروژه در نیمه نخست اردیبهشت خبر داد.

مسعود بیات‌منش ظهر امروز (۱ اردیبهشت‌ماه) در جلسه شورای مسکن استان زنجان، اظهار کرد: ۲۸ هزار و ۶۹۱ نفر در استان زنجان طی سه مرحله برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند که بیشترین ثبت‌نامی‌ها نزدیک به ۲۴ هزار نفر مربوط به شهر زنجان، ۱۰۴۱ نفر در ابهر و ۳۷۲۹ نفر در سایر شهرها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد متقاضیان تایید نهایی شده را ۱۴ هزار و ۶۰۹ نفر برشمرد و گفت: در شهر زنجان ۱۳ هزار و ۵۴ نفر، ابهر ۲۷۷ نفر و ۱۹ شهر دیگر ۱۲۷۸ نفر تایید نهایی شدند که از بین آن‌ها ۱۲ هزار و ۳۰۶ نفر واریز وجه داشتند و برای ۱۰ هزار و ۷۳۵ نفر تخصیص پروژه اتفاق افتاده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه منابع مالی پروژه‌ها از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی تامین می‌شود، ابراز کرد: تسهیلات  بانکی ۴.۵ میلیارد تومان بوده و ۶۰۰ میلیارد تومان هم آورده متقاضیان است و تاکنون از این رقم ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌ها تزریق شده است.

بیات‌منش، در مورد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تصریح کرد: پروژه ۷۰۰ واحدی برکت و ۲۰۰۰ واحدی در مجموعه ۷۳ هکتاری گلشهر تا دو یا سه ماه آینده به مرحله اتمام اسکلت و سازه می‌رسد. تاکنون در شهر زنجان ۹۰۰۰ واحد پیمان‌سپاری شده است. برای ۳۰۰۰ نفر کمبود زمین داشتیم. واریز وجه ۳۰۶۷ نفر نیز باقی مانده که تا ۱۵ روز مهلت واریز دارند و در نیمه نخست اردیبهشت آخرین قرعه‌کشی برای تعیین‌تکلیف متقاضیان انجام می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: استان زنجان در تعداد ثبت‌نامی‌ها، تایید نهایی متقاضیان و تخصیص پروژه طرح اقدام ملی مسکن رتبه نخست را در کشور دارد و اشتغال‌زایی و تثبیت قیمت مسکن از مزایای مهم آن به‌شمار می‌رود. بیش از ۸۰ درصد واحدها به جوانان اختصاص دارد و ظرفیت اشتغال خوبی در استان ایجاد می‌کند به طوری‌که پیمانکاران موضوع کمبود نیروی کار را مطرح کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به تربیت نیروی ماهر و کارآمد و صنعتی‌سازی ساختمان‌ها تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت، پایین‌ آوردن قیمت تمام شده، استفاده از نیروی ماهر و متخصص و رونق اقتصادی از دیگر مواهب این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این احداث ۵۰۰ واحد مسکن فرهنگیان و ۴۵۰ واحد برای نیروهای مسلح نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: ۱۵۰ نفر از خبرنگاران و اعضای هیئت علمی دانشگاه زنجان نیز از اعضای واجد شرایط بودند که نتوانستند در طرح اقدام ملی ثبت‌نام کنند و تلاش داریم مقدمات ثبت‌نام آفلاین آن‌ها فراهم شود.

بیات‌منش، با بیان اینکه در غرب زنجان اراضی ۷۰ هکتاری از طرف بنیاد مستضعفان تامین شده که ظرفیت بارگذاری ۶۰۰۰ واحد را دارد، تصریح کرد: در حال تهیه طرح نهایی آن هستیم و با فراهم شدن مقدمات کار، یک کمربندی هم در این مسیر احداث می‌شود تا مشکل دسترسی به بهشت زهرا نیز حل شود.

این مسئول، به پیگیری اختصاص مسکن به دهک‌های یک تا سه اشاره کرد و افزود: طبق ارزیابی اولیه آمار مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ۱۵۰۰ نفر واجد شرایط هستند و تلاش داریم با استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و سایر موارد با پایین آوردن هزینه‌ها و به صفر رساندن هزینه زمین، مسکن ارزان‌قیمت برای این اقشار تولید کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن اداره راه و شهرسازي زمین طرح اقدام ملی استان زنجان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه

تین نیوز

شرایط جدیدترین ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو می توانند خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

ثبت نام ایران خودرو فوری

متقاضیان فروش فوری ایران خودرو می توانند با پرداخت ۴۱۳ میلیون تومان، وانت آریسان را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

 

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت