Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مشورتی کمیته فنی فدراسیون والیبال پیرامون معرفی نماینده ایران در قهرمانی آسیا و تشریح برنامه‌های تیم جوانان، امروز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه مشورتی کمیته فنی فدراسیون والیبال برای معرفی نماینده ایران در قهرمانی آسیا و تشریح برنامه‌های تیم ملی جوانان امروز با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون، وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی دبیرکل و اعضای کمیته فنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه علاوه بر تشریح جزئیات برنامه تیم ملی والیبال جوانان از سوی بهروز عطایی سرمربی تیم، دیدگاه‌ اعضای کمیته فنی درخصوص نحوه حضور نماینده ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا (21 تا 28 شهریور در ژاپن) هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاضران این جلسه محمود افشاردوست، مصطفی کارخانه، ناصر میرفخرایی، بهنام محمودی، جمشید حمیدی، سعید درخشنده، جهانگیر سیدعباسی، علی شاکری، جعفر هوتهم و احمد لاهوتی، دو پیشنهاد درخصوص چگونگی حضور نماینده ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ارائه کردند. تشکیل یک تیم مجزا از تیم ملی جوانان برای حضور در قهرمانی آسیا و نیز اعزام تیمی متشکل از بازیکنان جوان و بزرگسال، از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

پس از پایان جلسه و شنیدن نظرات اعضا، محمدرضا داورزنی پس از بررسی درخصوص پیشنهادات مطرح شده به جمع‌بندی رسید. رئیس فدراسیون والیبال با اعلام نتیجه نهایی جلسه گفت: تیمی متشکل از جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد. وظیفه هدایت این تیم نیز برعهده بهروز عطایی و همکارانش در کادرفنی جوانان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال نماینده ایران قهرمانی آسیا کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش قدسآ نلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا