Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@03:40:20 GMT

مدیرعامل تراکتور از دوبی به ایران برگشت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۰۶۱

سجاد سیاح مدیرعامل باشگاه تراکتور که برای هماهنگی امور مربوط به این تیم در لیگ قهرمانان ، همزمان با کاروان تراکتور به شارجه سفر کرده بود، در روز‌های اخیر به ایران بازگشت.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که گفته می شد او با جدایی از اردوی تیم در دوبی می ماند، اما حالا خبر می رسد وی تا بازی با شارجه در کنار تیم تراکتور حضور داشت و پس از این مسابقه هم ابتدا به دبی رفته و بلافاصله به ایران آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری نزدیک به تراکتور می گویند با توجه به برگزاری سه مسابقه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا سیاح دیگر قصدی برای بازگشت به شارجه ندارد. تراکتور تا پایان دور رفت این مسابقات با کسب ۳ امتیاز و اختلاف چهار امتیازی با شارجه امارات در رتبه دوم گروه B قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی سوپرلیگ اروپا دعای روز هشتم رمضان سجاد سیاح تراکتور لیگ قهرمانان آسیا گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی سوپرلیگ اروپا دعای روز هشتم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از تاریخ سازی در جام ملت های آسیا و نخستین صعود به جام جهانی فوتسال پس از بازگشت به کابل مورد استقبال گرم مردم این کشور قرار گرفت.

 جمعیت زیادی از شهروندان کابل به ویژه جوانان ساعت ها در فرودگاه کابل و فدراسیون فوتبال در انتظار بازگشت قهرمانان فوتسال بودند تا آنها را به گرمی در آغوش بگیرند و تاریخ سازی آنان را در عرصه ورزش تبریک بگویند.

بیشتر اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان جوانان مهاجر هستند که در ایران به دنیا آمده و فوتسال بازی کرده اند و در همانجا به تیم ملی افغانستان پیوسته اند.

 اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان با سر مربی ایرانی خود چند روز است باعث خوشحالی مردم این کشور در شهرهای مختلف شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم