Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@09:23:19 GMT

نحوه تعیین نمرات خرداد ماه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۰۸۶

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضور خواهد بود و در بقیه پایه‌ها مرجعیت معلم است.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: عباس سلطانیان درباره روند برگزاری امتحانات پایان سال دبیرستانی‌ها اظهار کرد: آیین نامه‌های مربوط تکلیف را مشخص کرده اند. امتحانات پایه نهم و دوازدهم مطابق مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرروش، حضوری خواهد بود که البته الزام به دریافت تاییدیه ستاد ملی کرونا هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بقیه پایه‌ها با مرجعیت معلم و به تشخیص وی با توجه به ارزشیابی تکوینی که در طول سال انجام شده و همچنین استفاده از روش‌های دیگر، نتیجه نهایی هر دانش آموز مشخص می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه قبول نداریم که برای یک درس، تنها یک آزمون آنلاین در خرداد برگزار شود و ملاک معلم برای دادن نمره خرداد ماه تنها یک آزمون آنلاین باشد گفت: معلم از روش‌های مختلف در طول سال برای آموزش و ارزشیابی دانش آموزان استفاده کرده که می‌تواند ملاک مهم در ارزشیابی خرداد باشد.

سلطانیان ادامه داد: به عنوان مثال تکالیف دانش آموز، پروژه ها، تحقیق‌ها و کار‌های گروهی تحت عنوان نمره مستمر مدنظر است. معلم می‌تواند بخشی از نمره دانش آموز را به آزمون انلاین اختصاص دهد که اعتبار این آزمون هم باید توسط معلم، مدیر و شورای مدرسه تایید شده باشد.

بیشتر بخوانید:  استاندار: دورکاری کارمندان باید در تهران اجرا شود

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: مدارس امتحانات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدارس امتحانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

رضا رضایی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد آزمون‎‌های پایه دهم و یازدهم و از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد آزمون‌های پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل حساسیت حوزه‌های امتحانات نهایی، تجهیزات خریداری و در بسیاری از حوزه‌ها نصب و تجهیزات مابقی تا زمان آغاز امتحانات تامین خواهد شد.

رضایی بیان کرد: ۲۵۴ حوزه اجرایی امتحانات نهایی و ۳۰ حوزه تصحیح در استان کرمان داریم که برای حوزه‌های امتحانی جنوب استان نیاز به تجهیزات سرمایشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از فردا نوبت اول کنکور در استان برگزار می‌شود، گفت: بخشی از کار به عهده وزارت علوم و بخشی به عهده وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: امسال تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی