Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:13:49 GMT

مورد عجیب آنسو فاتی؛ زانویی که خوب نمی شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۱۶۰

مورد عجیب آنسو فاتی؛ زانویی که خوب نمی شود

پدیده 18 ساله بارسلونا ماه ها پیش مصدوم شد و هنوز نتوانسته ریکاوری کند.

به گزارش "ورزش سه"، 17 آبان بود که آنسو فاتی ستاره 18 ساله بارسلونا مصدوم شد.

فاتی یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل جاری بود و در واقع بعد از روی کار آمدن رونالد کومان به یکی از مهره‌های اصلی بلوگرانا تبدیل شد؛ اما یک بدشانسی بزرگ باعث شده که این پدیده اسپانیایی چند ماه به دور از میادین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

آنسو فاتی در جریان نیمه اول بازی بین دو تیم بارسلونا و رئال بتیس دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه جای خود را به لیونل مسی داد. پس از مسابقه باشگاه بارسلونا به شکل رسمی اعلام کرد که فاتی دچار پارگی از ناحیه مینیسک شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. دو روز بعد او جراحی شد و پزشکان دوری 4 ماه را برایش پیش بینی کردند.

در حالی که به نظر می رسید فاتی بتواند خود را به بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی برساند، این اتفاق رخ نداد و او ژانویه گذشته برای دومین بار مینیسک زانویش را جراحی کرد.

 

 

 

 

در مصدومیت مینیسک زانو، پس از سه ماه بازیکن باید بدون مشکل به کار با توپ بپردازد ولی فاتی پس از نخستین تمرینات با توپ، زانویش متورم شد و ماه ژانویه زیر نظر دکتور کوگات در بارسلونا برای دومین بار حراحی شد تا مشکلات پیش آمده برطرف شود.

 

فاتی قرار بود به ال کلاسیکوی برگشت برسد ولی شرایط زانوی او مساعد نشان نداد و حتی نتوانست به تمرینات روی چمن برگردد.

طبق ادعای آاس، فاتی هرگاه تمرینات پرفشار را سپری می کند، درد زانویش بیشتر می شود؛ به طوری که از سوی پزشکان باشگاه بازه زمانی دو هفته ای تعیین شده تا در صورتی که زانو بهبود پیدا نکند، برای سومین بار تحت جراحی قرار بگیرد.

 

 

 

 

فاتی صبح ها در استخر هتل پرنسس سوفیا زیر نظر ژاوی الاین فیزیوتراپ بارسا تمرین می کند و عصرها در کلینیک دکتر کاگوت حاضر می شود. او در فینال کوپا دل ری و در جشن قهرمانی بارسا توان دویدن و پریدن نداشت و در انتها به کمک جونیور فیرپو و عثمان دمبله بود که راهی رختکن شد.

اگر در دو هفته پیش رو اتفاق خاصی رخ ندهد و به شکل معجزه آسا زانوی او بهبود پیدا نکند، فاتی به شهر لیون می رود تا توسط برنارد کوتت جراحی شود.

 

بازیکنان آنسو فاتی آنسو فاتی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازیکنان آنسو فاتی آنسو فاتی بارسلونا آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور