Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@17:04:58 GMT

استقلال با چه ترکیبی به مصاف الدحیل می رود ؟

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۲۰۱

استقلال با چه ترکیبی به مصاف الدحیل می رود ؟

احتمالا فرهاد مجیدی در بازی امشب مقابل الدحیل دست به تغییراتی در ترکیب تیمش بزند و آن، حضور مطهری و غلامی به جای دیاباته و مرادمند است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در سومین و حساس ترین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت ۲۲:۱۵ در استادیوم الجوهره شهر جده به مصاف الدحیل می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وضعیت سایر گروه ها، فرهاد مجیدی می تواند با کسب سه امتیاز این بازی، گام بسیار بزرگی را برای صعود به مرحله بعد بردارد ولی آنها امشب کار دشواری مقابل ستاره های قطری دارند.

فرهاد مجیدی برای این بازی نیز همچون دیدارهای گذشته به رشید مظاهری اعتماد می کند. استقلال تاکنون موفق به ثبت کلین شیت در برابر الدحیل نشده و در دو تقابل قبلی، دروازه خود را باز شده دیده است. آبی پوشان امید زیادی به درخشش رشید دارند تا امشب مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

امشب و در خط دفاعی، باز هم مجیدی در ترکیب تیمش دست به تغییر می زند و عارف غلامی پس از یک بازی غیبت، دوباره به ترکیب آبی پوشان اضافه می شود و جای مرادمند را خواهد گرفت. سیاوش یزدانی که در این رقابت ها مسلط و با کیفیت ظاهر شده، باز هم انتخاب ثابت فرهاد برای حضور در خط دفاعی است.

محمد نادری روزهای بسیار خوبی را در سمت چپ خط دفاعی استقلال می گذراند. او دو گل مهم و کلیدی را در حساس ترین زمان های بازی تیمش با الاهلی و الشرطه به ثمر رساند و امشب نیز در ترکیب تیمش حضور خواهد داشت. وریا غفوری که سطح متفاوتی از عملکردش را در این رقابت ها نسبت به لیگ نشان داده، امیدوار به ادامه درخشش در سمت راست خط دفاعی استقلال است.

مسعود ریگی مهره غیر قابل جانشین فرهاد در میانه میدان است. او در بازی با الاهلی کمی متزلزل ظاهر شد ولی در دیدار با الشرطه بسیار عالی کار کرد و مجیدی برای امشب نیز روی او حساب ویژه ای باز کرده است. آرش رضاوند پس از درخشش خیره کننده در بازی با الشرطه، امشب هم میانه میدان را در دست می گیرد. جدال او با علی کریمی در وسط زمین دیدنی از آب در خواهد آمد.

فرشید اسماعیلی که در لیگ برتر مورد انتقاد هواداران قرار گرفته بود، در دو بازی گذشته به خوبی جواب منتقدانش را داده است و حالا قصد دارد در حساس ترین بازی مرحله رفت، برابر الدحیل نیز بدرخشد. هروویه میلیچ نیز همچون دو بازی گذشته در سمت چپ خط میانی استقلال انجام وظیفه می کند.

فرهاد مجیدی برای دیدار امشب به دیاباته استراحت می دهد تا ارسلان مطهری که مقابل الشرطه ۹۰ دقیقه کامل به استراحت پرداخت، برابر نماینده قطر توانایی هایش را نشان دهد. مهدی قایدی که حسابی مورد توجه رسانه های منطقه قرار گرفته است، زوج ارسلان در خط حمله است و امید آبی پوشان به درخشش این دو نفر است.

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الدحیل:
رشید مظاهری – عارف غلامی – سیاوش یزدانی – وریا غفوری – محمد نادری – مسعود ریگی – فرشید اسماعیلی – هروویه میلیچ – آرش رضاوند – ارسلان مطهری – مهدی قایدی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تهران فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟