Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تراکتور در اقدامی عجیب یک روز قبل از بازی تیمش مقابل نیروی هوایی حباب امنیتی هتل محل اقامت تیمش در شارجه امارات را ترک کرد و به دبی رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال تراکتور که برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر شارجه امارات حضور دارد، با اتفاقی عجیب روبه‌رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاشیه‌های تراکتور فقط مربوط به لیگ ایران نیست و اتفاقات عجیب پیرامون این تیم به لیگ قهرمانان آسیا هم کشیده شده است.

تراکتور تبریز روز ۲۱ فروردین‌ با کاروانی ۵۲ نفره راهی شارجه شد. شماری از مدیران این باشگاه از جمله سجاد سیاح مدیرعامل پروازی تراکتور نیز در بین مسافران امارات قرار داشتند. سیاح که در هیچ‌یک از سفرهای داخلی تراکتور، این تیم را همراهی نمی‌کند، در چند روز گذشته مانند سایر اعضای تیم در هتل شهر شارجه امارات اقامت داشته، اما در اتفاقی عجیب روز قبل از بازی با نیروی هوایی عراق (دوشنبه) حباب ایمنی (بهداشتی) و قرنطینه تیم را ترک کرده و راهی دبی شد.

مشخص نیست دلیل این کار مدیرعامل تراکتور چیست اما نکته مهم این است که چرا سیاح در روزهای حساس اردوی این تیم را ترک کرده و به شهری دیگر رفته است. اگر او در دبی کاری داشت بهتر بود در ایران می‌ماند و در زمان مقرر برای انجام کارش به دبی می‌رفت نه اینکه در کوران رقابت‌ها از تیمش جدا شود.

ضمن اینکه با توجه به مقررات سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، افراد باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و حباب ایمنی و بهداشتی را ترک نکنند. حال اینکه چرا مدیرعامل تراکتور ابتدا با کاروان این تیم به شهر شارجه رفت و درست در وسط مسابقات راهی دبی شده سؤالی است که باید او و سایر مسئولان باشگاه به آن پاسخ دهند.

پیش از هم گفته‌ می‌شد سیاح علاقه چندانی به فوتبال ندارد و در زمان برگزاری لیگ داخلی نیز اغلب روزهای هفته در تهران به سر می‌برد و فقط گاهی اوقات در روز بازی‌های خانگی تراکتور، راهی تبریز می‌شد.

تراکتور در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق همگروه است و در پایان دور رفت با ۳ تساوی در رده دوم جدول قرار دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور لیگ قهرمانان آسیا سجاد سیاح مدیرعامل تراکتور باشگاه تراکتور تراکتور تراکتور و نیروی هوایی عراق سجاد سیاح لیگ قهرمانان آسیا مدیرعامل تراکتور مدیرعامل تراکتور شارجه امارات نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعتی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وست هم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و حالا بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند که او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورده است.

در صورتی که این ادعا درست باشد به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!