Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان آقای تاجزاده را تائید کنند و فکر می‌کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می‌کنند یا خیر.

قدس آنلاین: غلامحسین کرباسچی درباره احتمال کاندیداتوری سید مصطفی تاجزاده برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نظر رسانه منتسب به کارگزاران درخصوص احتمال شکاف بین اصلاح‌طلبان، گفت: این‌ که حضور ایشان باعث شکاف اصلاحات می‌شود باید جمع جبهه اصلاحات  آن را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: من با اصل اعلام کاندیداتوری فردی مخالف نیستم، مخصوصاً ایشان که یک‌سری صحبت‌های داشته‌اند و بعضی از دوستان هم به آن اشکال وارد کرده‌اند. به نظرم خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان ایشان را تائید کنند و فکر می‌کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می‌کنند یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود گزینه نهایی حزب کارگزاران سازندگی محمدجواد ظریف و اسحاق جهانگیری است آیا چنین موضوعی صحت دارد یا خیر، گفت: هنوز شخصی اعلام کاندیداتوری نکرده است، نه آقای ظریف و نه آقای جهانگیری هنگامی که فردی اعلام نکرده است و می‌گوید من نمی‌آیم چگونه کاندیدا کنیم؟

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرباسچی تاجزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها

پوستر جدید رسانه KHAMENEI.IR بر اساس سروده رهبر انقلاب و با اقتباس از تصویر عبور موشک‌ها و پهپادهای ایرانی از فراز کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در عملیات وعده صادق رونمایی شده است.

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • ببینید | کنایه هاشم بیک‌زاده به قیمت دلار در برنامه زنده
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها